Angličtina nahlas

Jazykové školy musia obstáť v drsnej konkurencii a bojovať o každého klienta. Zápasiť v tomto prostredí sa rozhodol aj franchisový koncept Speak Up, ktorý plánuje vstúpiť na tuzemský trh zo susedného Poľska. Systém sa zameriava predovšetkým na výučbu anglického jazyka. Expanziu okrem Slovenska plánujú aj v Česku a Rumunsku.
„Uskutočnili sme hĺbkovú štúdiu, z ktorej nám vyšlo, že ľudia majú neustále veľký záujem o výučbu angličtiny v každom z týchto trhov,“ dodáva riaditeľ medzinárodného rozvoja Speak Up Daniel Fischer s tým, že firma chce na začiatku so svojím franchisovým konceptom preniknúť do veľkých miest nad 100 tisíc obyvateľov. V prípade Slovenskej republiky ide konkrétne o Bratislavu, Žilinu a Košice. Spoločnosť dúfa, že práve franchisový model pomôže k tomu, aby sa sieť Speak Up úspešne rozvinula.
Franchisový koncept Speak Up našiel svojich klientov nielen v domácom Poľsku, ale angličtina sa v niekoľkých školách učí v Rusku, na Ukrajine a v Turecku. Stredná a východná Európa je teda ďalším krokom k expanzii. V štyroch krajinách prevádzkuje 66 franchisových škôl. „Naše školy dosahujú rast obratu až o 40 %,“ približuje Daniel Fischer. Investícia pre master-franchisantov však nie je malá. Podnikateľ musí disponovať dostatočným kapitálom, vstupná investícia sa pohybuje od 100 tisíc do 5000 tisíc euro.
Prečítaj články

Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?
Najčítanejšie

Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?