Matika ľahko a rýchlo

Naučiť sa matematiku nie je pre deti ľahké. To sa rozhodla zmeniť spoločnosť Business Language Center s konceptom 2plus2. Jedná sa o doučovacie centra, ktorá prevádzkujú popoludňajšie kurzy matematiky pre deti a študentov vo veku od 3 do 19 rokov. Koncept, ktorý pochádza z Poľska, chce firma v tuzemsku rozširovať pomocou franchisy.
Že sa jedná o príťažlivý koncept, dokazuje aj záujem o franchisovú licenciu 2plus2 Škola matematiky podnikateľmi od našich západných susedov. "V tejto chvíli rokujeme s 2 vážnymi záujemcami z Prahy a Ostravy. Zatiaľ ale nebolo nič podpísané," hovorí konateľ firmy Business Language Center Marcin Kruszyński s tým, že naďalej pozýva k rokovaciemu stolu ďalších podnikateľov. Spoločnosť by koncept rada rozšírila aj na Slovensko, kde vidí podobný potenciál k rozvoju ako v Česku.
Vlani sa školám 2plus2 darilo. Firma oslávila najmä otvorenie dvoch pobočiek na Ukrajine a záujem naďalej rastie nielen tu. "Náš systém je výnimočný v tom, že sa dá rozvíjať v každom meste, či už veľkom alebo malom. Niektorí naši franchisanti už otvorili svoju druhú či tretiu školu," doplňuje Marcin Kruszyński. Franchisový koncept, ktorý má svoje korene v Poľsku, už rozvíja 31 prevažne franchisových pobočiek.
Prečítaj články

„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Vydavateľstvo Modrý slon je na trhu už od roku 1998 a knižky urobili radosť už 100 000 detí. Aké možnosti ponúka franšíza na Slovensku priblíži zakladateľ značky Marek Halfar.
Hovorili sme s Radoslavom Kuleszom o vzdelávacej franšíze Coding Giants, ktorá rozvíja programovacie zručnosti mladých ľudí.
Vzdelávacej franšíze Edukido sa darí rásť. Najrýchlejšie to ide na Balkáne, záujem má aj o rozvoj na Slovensku.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.