Licencia na kvalitu

Potraviny so značkou CEFF (Certified E-friendly Food) ukazujú, že neobsahujú žiadne nebezpečné prísady, umelé sladidlá či konverzačné látky. Centrála firmy Santimona, ktorá licencie CEFF zaisťuje, sa nachádza v Prahe, ale pomocou franchisy sa rozvíja len v zahraničí. Značkou CEFF sa začali označovať aj potraviny v Rumunsku a s rozvojom pomáha master-franchisant.
Rumunsko sa stalo štvrtou krajinou, kde rozvoj licencií CEFF získal na starosť master-franchisant. „Prvé certifikované potraviny sa na pultoch obchodov objavia do konca prvého štvrťroku. Do konca roku 2017 by sme radi obsadili značku CEFF v 10 krajinách,“ povedala pre rumunský portál Franchising.info.ro Ivana Bednárová zo spoločnosti Santimona. Pomocou franchisy sa spoločnosť nachádza tiež u nás a v Poľsku.
Spoločnosť Santimona sa zaoberá udeľovaním licencií CEFF potravinám v komerčnej sieti. O certifikát môžu požiadať aj výrobcovia či distribútori potravín. Projekt CEFF vznikol v tuzemsku pred troma rokmi. Na zahraničných trhoch využíva spoluprácu na základe franchisingu.
Prečítaj články

Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.