Domov pod kontrolou

Prečistiť realitný trh a byť nápomocný v oblasti nákupu nehnuteľností, to je úlohou certifikovaných inšpektorov franchisovej spoločnosti ABCHI Home Experts. Firma, pôvodom z USA sa rozvíja už úspešne na českom trhu a na jeseň minulého roka sa rozhodla rozšíriť svoju pôsobnosť aj na Slovensko. Tu spoločnosť zatiaľ monitoruje terén, ale už teraz zaznamenáva vysoký záujem o franchisové licencie.
Firma má pre Slovensko rovnakú stratégiu rozvoja ako pre ČR. V prvom rade by rada obsadila krajské mestá. „Slovensko sme rozdelili na 3 veľké regióny, a to Košice a okolie, Bratislavu a stred Slovenska okolo Martina a Žiliny," upresňuje obchodný riaditeľ ABCHI Home Experts pre ČR a SR Tomáš Šimon. Pre tento rok si firma objednala cieľ otvoriť 3 až 4 franchisovej pobočky.
„ABCHI Home Experts vychádza z takmer desaťročného pôsobenia americkej spoločnosti A Buyer Choice Home Inspections. Naši inšpektori kontrolujú viac ako 200 veľmi dôkladne premyslených položiek, ktoré ukazujú skutočný technický stav nehnuteľnosti," objasňuje Tomáš Šimon. Investície na franchisovú licenciu sa pohybuje okolo 10 tisíc eur v závislosti od oblasti.
Prečítaj články

O potenciáli realitnej siete Directreal na slovenskom trhu sme sa okrem iného rozprávali s jedným z jej majiteľov Mariánom Patákom.
Realitná sieť Directreal expandovala od roku 2007 nielen na Slovensku, ale aj za hranice.
Slovenská realitná sieť opäť rozširuje svoje pôsobenie. Aktuálne sa počet pobočiek Directreal vyšplhal na 33.
Realitná sieť RE/MAX vlani na Slovenskú otvorila 10 nových kancelárií. Má za sebou úspešný rok.
Medzinárodná realitná sieť CENTURY 21 plánuje na Slovensku expanziu. Za týmto účelom hľadá vhodných kandidátov, ktorí poznajú lokálny trh.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej franšízovej siete Extra Services.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Pri Extéria Markete sa môžeme baviť o návratnosti počiatočne investície franšízantov v horizonte 9 až 12 mesiacov," hovorí Aleš Krčmář, riaditeľ tejto franšízovej siete na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.