Nový kabát pre autá

Predajca a dovozca polyuretanových ochranných vrstiev pre automobily, spoločnosť Line-X Protective Coatings, získala ďalších partnerov. Podarilo sa jej tiež konečne vstúpiť na trhy Česka, Ukrajiny, Nemecka a Slovenska. U nás sa partnerom stala firma Garage66, ktorá sídli v obci Ivanka pri Dunaji blízko hlavného mesta. Prípravy na vstup trvali viac ako pol roka.
Cieľom spoločnosti Line-X je prevádzkovať na slovenskom trhu ďalšie miesta, kde by ľudia mohli ošetriť svoje autá kvalitným voskom. „Sme radi za nášho prvého partnera v Bratislave, dúfame, že čoskoro začneme jednať s ďalšími subjektmi,“ dodáva obchodný manažér Line-X pre Európu Grzegorz Harsze a dopĺňa: „Budeme pokračovať v tvrdej práci na ďalšej expanzii v Európe.“
Okrem nových trhov sa darilo firme rozvíjať sa i na trhoch, kde už má svoje zastúpenie pomocou partnerských dílerov. V Európe firma Protective Coatings mala úspech v minulom roku najmä na poľskom trhu, kde sa jej podarilo získať 10 partnerov. Stále hľadá partnerov pre Rumunsko a Srbsko. Spoločnosť pôsobí už v 45 krajinách prostredníctvom viac ako 500 partnerov.
Prečítaj články

Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.