Nový kabát pre autá
Predajca a dovozca polyuretanových ochranných vrstiev pre automobily, spoločnosť Line-X Protective Coatings, získala ďalších partnerov. Podarilo sa jej tiež konečne vstúpiť na trhy Česka, Ukrajiny, Nemecka a Slovenska. U nás sa partnerom stala firma Garage66, ktorá sídli v obci Ivanka pri Dunaji blízko hlavného mesta. Prípravy na vstup trvali viac ako pol roka.
Cieľom spoločnosti Line-X je prevádzkovať na slovenskom trhu ďalšie miesta, kde by ľudia mohli ošetriť svoje autá kvalitným voskom. „Sme radi za nášho prvého partnera v Bratislave, dúfame, že čoskoro začneme jednať s ďalšími subjektmi,“ dodáva obchodný manažér Line-X pre Európu Grzegorz Harsze a dopĺňa: „Budeme pokračovať v tvrdej práci na ďalšej expanzii v Európe.“
Okrem nových trhov sa darilo firme rozvíjať sa i na trhoch, kde už má svoje zastúpenie pomocou partnerských dílerov. V Európe firma Protective Coatings mala úspech v minulom roku najmä na poľskom trhu, kde sa jej podarilo získať 10 partnerov. Stále hľadá partnerov pre Rumunsko a Srbsko. Spoločnosť pôsobí už v 45 krajinách prostredníctvom viac ako 500 partnerov.
Prečítaj články
Hladká pokožka ako stabilný biznis
/12.11.2025
Franšízová sieť DepilConcept otvára nové pobočky naprieč Slovenskom. Prináša know-how, ktoré využíva viac ako 250 kliník po celom svete.
Franšízová sieť Maxeco hľadá nových partnerov pre slovenský trh. Skúsenosti z odboru nie sú nutné, záujemcov čaká dôkladné školenie a následná podpora.
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Najčítanejšie
Domáce potreby mieria do nových regiónov
/03.11.2025
„Nehľadáme iba investora, ale človeka, ktorý bude venovať svojej predajni aj čas a srdce,“ hovorí Josefina Rusová, manažérka rozvoja franšízovej siete Kinekus.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
„Pri Extéria Markete sa môžeme baviť o návratnosti počiatočne investície franšízantov v horizonte 9 až 12 mesiacov," hovorí Aleš Krčmář, riaditeľ tejto franšízovej siete na Slovensku.