Nový kabát pre autá

Predajca a dovozca polyuretanových ochranných vrstiev pre automobily, spoločnosť Line-X Protective Coatings, získala ďalších partnerov. Podarilo sa jej tiež konečne vstúpiť na trhy Česka, Ukrajiny, Nemecka a Slovenska. U nás sa partnerom stala firma Garage66, ktorá sídli v obci Ivanka pri Dunaji blízko hlavného mesta. Prípravy na vstup trvali viac ako pol roka.
Cieľom spoločnosti Line-X je prevádzkovať na slovenskom trhu ďalšie miesta, kde by ľudia mohli ošetriť svoje autá kvalitným voskom. „Sme radi za nášho prvého partnera v Bratislave, dúfame, že čoskoro začneme jednať s ďalšími subjektmi,“ dodáva obchodný manažér Line-X pre Európu Grzegorz Harsze a dopĺňa: „Budeme pokračovať v tvrdej práci na ďalšej expanzii v Európe.“
Okrem nových trhov sa darilo firme rozvíjať sa i na trhoch, kde už má svoje zastúpenie pomocou partnerských dílerov. V Európe firma Protective Coatings mala úspech v minulom roku najmä na poľskom trhu, kde sa jej podarilo získať 10 partnerov. Stále hľadá partnerov pre Rumunsko a Srbsko. Spoločnosť pôsobí už v 45 krajinách prostredníctvom viac ako 500 partnerov.
Prečítaj články

Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
„Byť prvou franšízou Simplea na Slovensku bola výzva. Zvládli sme ju na jednotku,“ hovorí franšízantka Katarina Porubská.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?