Nový kabát pre autá

Predajca a dovozca polyuretanových ochranných vrstiev pre automobily, spoločnosť Line-X Protective Coatings, získala ďalších partnerov. Podarilo sa jej tiež konečne vstúpiť na trhy Česka, Ukrajiny, Nemecka a Slovenska. U nás sa partnerom stala firma Garage66, ktorá sídli v obci Ivanka pri Dunaji blízko hlavného mesta. Prípravy na vstup trvali viac ako pol roka.
Cieľom spoločnosti Line-X je prevádzkovať na slovenskom trhu ďalšie miesta, kde by ľudia mohli ošetriť svoje autá kvalitným voskom. „Sme radi za nášho prvého partnera v Bratislave, dúfame, že čoskoro začneme jednať s ďalšími subjektmi,“ dodáva obchodný manažér Line-X pre Európu Grzegorz Harsze a dopĺňa: „Budeme pokračovať v tvrdej práci na ďalšej expanzii v Európe.“
Okrem nových trhov sa darilo firme rozvíjať sa i na trhoch, kde už má svoje zastúpenie pomocou partnerských dílerov. V Európe firma Protective Coatings mala úspech v minulom roku najmä na poľskom trhu, kde sa jej podarilo získať 10 partnerov. Stále hľadá partnerov pre Rumunsko a Srbsko. Spoločnosť pôsobí už v 45 krajinách prostredníctvom viac ako 500 partnerov.
Prečítaj články

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.