Druhý rok za nami
Časopis Vlastná firma FRANCHISING vychádza v ČR už druhým rokom . A od januára začne svoj tretí rok . Čo môžu čitatelia očakávať v novom čísle ?
Nové číslo magazínu Vlastné firma FRANCHISING, ktoré vyjde na začiatku januára budúceho roka, bude opäť plné zaujímavých informácií a nápadov. Dalo by sa povedať , že spojovacou témou všetkých článkov je do istej miery odvah . Odvaha začať podnikať , robiť nepopulárne opatrenia alebo odvaha nebáť sa a bojovať proti hospodárskej kríze všetkými možnými prostriedkami. Za seba by som určite "nalákala" na rozhovor s pani Evou Štěpánkovou, majiteľkou kozmetické firmy RYOR, a potom aj na článok o odboroch, ktorým sa darí aj napriek ekonomickej kríze, o ktoré sa bohužiaľ ešte stále hovorí.
Ktoré číslo v tomto roku sa Vám páčilo najviac a prečo?
Je ťažké vybrať jedno . Veď sme čitateľom priniesli rozhovory s radom zaujímavých osobností z radov podnikateľov. Svojou otvorenosťou sa mi však veľmi páčil pán Zdeněk Pohlreich, ktorý sa nebál jasne pomenovať problémy, ktoré české a možno aj slovenské podnikateľské prostredie trápi . V tomto čísle bol tiež veľmi zaujímavý článok "Zmeň život , založ firmu", ktorý čitateľom sprostredkoval "osudy" tých, ktorí sa v určitej fáze svojho profesionálneho života rozhodli pre zmenu, opustili zamestnanie a rozbehli vlastné podnikanie. Najmä táto téma je podľa môjho názoru veľmi inšpiratívne.
Plánujete nejaké novinky pre čitateľou, či už časopisu či Vášho portáli Franchising.cz?
Naším primárnym cieľom je udržať si vysokú kvalitu, ktorú náš magazín má. Nejaké novinky chystáme, ale momentálne je predčasné o nich hovoriť. Budú takým malým prekvapením pre našich čitateľov. Čo sa týka portálu, tam je to podobné. Aj naďalej sa budeme snažiť prinášať zaujímavé informácie, rozhovory a aktuality z franchisingového trhu, čím chceme prispieť k ďalšiemu rozvoju franchisingu v Českej republike aj na Slovensku. Záujemcovia o oblasť franchisingu sa môžu tiež tešiť na čerstvé dáta za rok 2013, ktorá predstavíme v rámci každoročného Franchising reportu , ktorý naša spoločnosť spracováva.
Na jeseň bol tiež spustený portál Franchising.sk . Prečo sa firma PROFIT system rozhodla pre slovenskú verziu ?
Myšlienka na spustenie slovenskom portáli Franchising.sk bola v našich hlavách už dlhšiu dobu. Neustále sa množiace otázky zo strán záujemcov o franchisové podnikanie zo Slovenska i zástupcov franchisových konceptov mieriacich na slovenský trh sme došli k záveru, že správna doba na realizáciu tohto plánu je už tu. Veríme, že sa nášmu najmladšiemu portálu v jeho európskej rodine bude dariť a nadviaže tak na úspech svojich starších súrodencov. K tomu by malo prispieť aj partnerstvá, ktoré portál Franchising.sk nadviazal so Slovenskou franchisingovou asociáciou , ktorej sa stal mediálnym partnerom.
Čo by ste chcela odkázať Vašim čitateľom do nového roka?
Najprv by som chcela všetkým veľmi poďakovať za priazeň, ktorú nám venujú . Vedzte, že sa bude celý náš tím snažiť o to, aby sme si ju aj naďalej zaslúžili. Popriať by som všetkým čitateľom chcela nielen veľa zdravia, šťastia a úspechu v nadchádzajúcom roku 2014, ale aj odvahu urobiť zmenu a možno rozbehnúť vlastný biznis.
Prečítaj články

Máte originálny podnikateľský nápad a zdravý obchodný model. Ako z neho urobiť franšízu? Na to vám odpovie Lenka Nováková, konzultantka poradenskej spoločnosti PROFIT system.
„Flexibilita, inovatívny prístup a schopnosť reagovať na zmeny budú zásadné pre úspech,“ odkazuje budúcim franšízantom Marek Halfar, riaditeľ poradenskej spoločnosti PROFIT system.
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
„Franšízová sieť kliník Nutriadapt navyšuje počet pobočiek a optimalizuje ich ziskovosť vďaka premysleným službám,“ hovorí konateľka spoločnosti Marta Nosková.
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?