Vyberte si vašu budúcu firmu

Miest, kde môžete nájsť inšpiráciu na rozjazd vlastného biznisu, je veľa. Najviac ich možno objaviť na internete, kde existujú stránky zamerané práve na túto tému. Vo väčšine prípadov ide však iba o veľmi stručné informácie, ktoré vám len ťažko odhalia požiadavky, aké má firma na svojich franchisantov, o podmienkach pripojenia sa k sieti a následnej spolupráce. Medzi týmito stránkami, ktoré návštevníkom ponúkajú sady nápadov na vlastné podnikanie, môžete pre svoju firmu nájsť skutočný poklad – portál Franchising.sk, ktorý predkladá ucelenú ponuku franchisových konceptov na Slovensku.
Návštevníkov portálu láka najviac Katalóg franchis, v ktorom si môžu vyberať z viac ako sto podnikateľských konceptov. Počet značiek v katalógu sa každým dňom mení, pretože spoločnosti sa chcú v Katalógu franchis na portály Franchising.sk prezentovať. Prečo to robia? „Dôvodov je veľa. Predovšetkým, portál Franchising.sk je stránka venovaná špeciálne téme franchisového podnikania, kde nájdete odborné rady a informácie zo sveta franchisantov,“ hovorí Marek Halfar, konateľ spoločnosti PROFIT system, ktorá portál Franchising.sk prevádzkuje.
Ľahko a rýchlo
Katalóg franchis je jednoduchým nástrojom, ktorý vám uľahčí nájdenie toho najvýhodnejšieho podnikateľského zámeru pre vás. Ako budúci franchisant si môžete vybrať už konkrétnu spoločnosť či značku, ktorá franchisové licencie ponúka. Rovnako ich môžete porovnať s ďalšími franchisovými konceptmi pôsobiacimi v rovnakom odbore.
Každá prezentácia franchisového konceptu obsahuje informácie o tom, čím sa firma zaoberá, či pôsobí v oblasti obchodu či služieb. Tiež v svojom profile odhaľuje potenciálnym franchisantom karty, keď tu uvádza, akých franchisových partnerov hľadá alebo čo im v rámci spolupráce môže ponúknuť. Profily konceptov sú spojené s archívom článkov, ktoré boli o danej franchisovej siete na portály Franchising.sk publikované. I tak si môže záujemca rozšíriť vedomosti o vybranej značke, hlavne o jej histórii a rozvoji v minulosti.
Prečítaj články

Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.