Vyberte si vašu budúcu firmu

Miest, kde môžete nájsť inšpiráciu na rozjazd vlastného biznisu, je veľa. Najviac ich možno objaviť na internete, kde existujú stránky zamerané práve na túto tému. Vo väčšine prípadov ide však iba o veľmi stručné informácie, ktoré vám len ťažko odhalia požiadavky, aké má firma na svojich franchisantov, o podmienkach pripojenia sa k sieti a následnej spolupráce. Medzi týmito stránkami, ktoré návštevníkom ponúkajú sady nápadov na vlastné podnikanie, môžete pre svoju firmu nájsť skutočný poklad – portál Franchising.sk, ktorý predkladá ucelenú ponuku franchisových konceptov na Slovensku.
Návštevníkov portálu láka najviac Katalóg franchis, v ktorom si môžu vyberať z viac ako sto podnikateľských konceptov. Počet značiek v katalógu sa každým dňom mení, pretože spoločnosti sa chcú v Katalógu franchis na portály Franchising.sk prezentovať. Prečo to robia? „Dôvodov je veľa. Predovšetkým, portál Franchising.sk je stránka venovaná špeciálne téme franchisového podnikania, kde nájdete odborné rady a informácie zo sveta franchisantov,“ hovorí Marek Halfar, konateľ spoločnosti PROFIT system, ktorá portál Franchising.sk prevádzkuje.
Ľahko a rýchlo
Katalóg franchis je jednoduchým nástrojom, ktorý vám uľahčí nájdenie toho najvýhodnejšieho podnikateľského zámeru pre vás. Ako budúci franchisant si môžete vybrať už konkrétnu spoločnosť či značku, ktorá franchisové licencie ponúka. Rovnako ich môžete porovnať s ďalšími franchisovými konceptmi pôsobiacimi v rovnakom odbore.
Každá prezentácia franchisového konceptu obsahuje informácie o tom, čím sa firma zaoberá, či pôsobí v oblasti obchodu či služieb. Tiež v svojom profile odhaľuje potenciálnym franchisantom karty, keď tu uvádza, akých franchisových partnerov hľadá alebo čo im v rámci spolupráce môže ponúknuť. Profily konceptov sú spojené s archívom článkov, ktoré boli o danej franchisovej siete na portály Franchising.sk publikované. I tak si môže záujemca rozšíriť vedomosti o vybranej značke, hlavne o jej histórii a rozvoji v minulosti.
Prečítaj články

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.