Silní makléri

Franchisová sieť poisťovacích maklérov INSIA ukazuje, že svoju prácu robí dobre. Jej strategický partner Marsh sa rozhodol viac podporiť jej rozvoj, keď zvýšil podiel vo firme na 60 %. "Vďaka získanie majoritného podielu budeme môcť ešte viac podporiť medzinárodnú rast INSIA. Tento krok je ďalšou časťou globálnej stratégie Marsh v budovaní pozície na trhu poistenia malých a stredných firiem," komentuje udalosť Richard Radford, výkonný riaditeľ Marsh CEE.
Marsh a INSIA budú naďalej fungovať v Česku a na Slovensku ako samostatné spoločnosti pod svojimi značkami. V ďalších krajinách bude INSIA rozvíjať svoju činnosť pod značkou INSIA Europe. U nás a na slovenskom trhu má franchisová sieť INSIA viac ako 320 kancelárií s 1500 členmi a záujemcovia o členstvo v sieti sa stále hlási. "Chceme pokračovať v našej úspešnej činnosti. Pre našich členov chystáme nové projekty, ktoré prinesú ďalšiu pridanú hodnotu pre nich aj ich klientov," približuje plány generálny riaditeľ INSIA Ivan Špirakus.
Programová riešenie INSIA viedli aj k úspechu firmy v rebríčku Deloitte Technology Fast 50, ktorý sa venuje úspešným firmám v oblasti software. INSIA sa tu umiestnila už 8. rokom s rastom tržieb o 262 %. Na začiatku roka sa franchisová sieť dostala aj ocenenie Ruban d' Honneur v súťaži European Business Awards.
Prečítaj články

Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Dve úspešné značky finančného poradenstva sa počas prvého polroka 2024 spoja a vznikne tak sieť viac ako 320 poradcov. Prvou novinkou bude mobilná aplikácia.
Vedenie finančne-poradenskej spoločnosti Simplea má teraz na starosti Tibor Baťánek. Jednou z jeho úlohou je naďalej rozširovať franšízovú sieť Simplea Point.
Prvá Simplea Point zahájila prevádzku v marci v Liptovskom Mikuláši. Po severe a juhu Slovenska sa na konci júna prvej pobočky dočkala aj Bratislava.
„Slovensko je zaujímavý trh vďaka menším a stredne veľkým mestám. Tie sú pre naše finančné franšízy tým pravým miestom," hovorí zakladateľ Partners Petr Borkovec.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.