Portál Franchising.sk odštartoval

Slovenský trh franchisingu posledné roky vykazuje prudký rast. Nielen firmy z Českej republiky sa snažia na tento trh preniknúť a zacieliť na slovenských zákazníkov. Poradenská spoločnosť PROFIT system, ktorá mimo iné prevádzkuje portál Franchising.cz, sa rozhodla pre franchisorov a franchisantov spustiť slovenskú variantu Franchising.sk, kde môžu nielen záujemcovia o podnikanie načerpať informácie týkajúce sa oblasti franchisingu.
Trh franchisingu vo Slovenskom republike je podľa prezidenta Slovenských franchisingovej asociácie (SFA) Jozefa Šétaffyho ešte mladý a nezrelý, za posledné dva roky však vykazuje veľmi dynamický rozvoj. "Franchising na slovenský má svoje vlastné špecifiká, je napríklad výrazne geograficky a ľudsky štruktúrovaný. Podnikateľ musí vynaložiť určitý čas, aby sa s ním zoznámil," hovorí sám Jozef Šétaffy s tým, že SFA sa snaží franchising stále podporovať.
SFA združuje v súčasnej chvíli 30 riadnych členov. Momentálne zdokonaľuje návrhy na úpravu Stanov SFA, aby boli vytvorené dobré podmienky pre vlastnú existenciu a rozšírenie záberu aktivít. Franchising chcú rozvíjať aj vďaka spolupráci s inštitúciami ako Združenie podnikateľov Slovenska či Národnou agentúrou pre rozvoj malého a stredného podnikania. Spoločnosť PROFIT system a nový portál Franchising.sk budú v procese rozvoja určite hrať významnú úlohu.
PROFIT system franchise services je konzultačná spoločnosť, ktorá sa zaoberá komplexným poradenstvom v oblasti franchisingu. Spoločnosť pôsobí popri Českej republiky aj na poľskom, ukrajinskom, maďarskom, ruskom, srbskom a rumunskom trhu. PROFIT system je riadnym členom Českej asociácie franchisingu v oblasti poradenstva franchisovým systémom.
Prečítaj články

Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Najčítanejšie

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Franšízová sieť potravín v centre Bratislavy ponúka najžiadanejší sortiment sedem dní v týždni už desať rokov. Aké podmienky ponúka franšízantom?