gastronómia

Slovensko | 07.09.2018

Raňajky šampiónov a hra o čas

Raňajky sú pre fast-foody novou výzvou. Po McDonald’s a Subway ich ponúkajú aj ďalšie franšízové značky ako KFC, Bageteria Boulevard či Ugo.

Raňajky sú pre fast-foody novou výzvou. Po McDonald’s a Subway ich ponúkajú aj ďalšie franšízové značky ako KFC, Bageteria Boulevard či Ugo.

môj franchising | 09.08.2018

Študentky, ktorých zlákal UGO

Podnikateľskú šancu využili naplno. Franšízantky dvoch slovenských UGO Freshbarov začali s podnikaním hneď po vysokej škole.

Slovensko | 23.07.2018

Franšízy, v ktorých šéfuje telo

Na slovenský trh mieri ďalšia úspešná poľská franšízová značka. Body Chief sa špecializuje na chutné diétne pokrmy v krabičkách, ktoré vozí zákazníkom až domov.

zahraničie | 09.07.2018

Franšízing v Číne: pre aj proti

Franšízový obchodný systém prenikol do komunistickej Číny na konci 90. rokov. Za posledné dva roky tamojší franšízový trh narástol o 22 %.

zahraničie | 17.05.2018

Americki obri opäť spolu

Po 12 rokoch sa opäť spoja McDonald’s a The Walt Disney. Hračky odkazujúce na filmové hity budú deti dostávať k zdravému menu.

Slovensko | 17.05.2018

Da Grasso: Pizza, ktorá spája

Poľská franšízová značka Da Grasso zastrešuje 180 reštaurácií v 118 mestách. Licenciu ponúka aj na Slovensku.

zahraničie | 30.04.2018

Ahoj robot, je čas sa najesť

Franšízové reťazce fast-foodov Denny’s a Dunkin’ Donuts začali prijímať objednávky cez robotických hlasových asistentov.

zahraničie | 20.04.2018

Taco Bell na ceste na vrchol

Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.

zahraničie | 17.04.2018

Subway štartuje veľkú premenu

Americký fastfoodový gigant plánuje vlastné zmenšenie. Franšíz bude ubúdať, sieť by sa tým mala podľa vedenia firmy stabilizovať.

rozhovor týždňa | 06.04.2018

Sme trend-setteri zdravej výživy

UGO má v SR a ČR 84 pobočiek, polovica z ich je v rukách franšízantov. O podmienkach spolupráce i trendoch v zdravej výžive hovorí development director UGO Lukáš Prauss.

rozhovor týždňa | 25.03.2018

Nadšenie je pre nás viac ako skúsenosti

Koncept reštaurácií Easy Wine &Easy Beer je jednoduchý, inovatívny, a zárobkový. O výhodách podnikania s lotyšskou značkou hovoril franšízový manažér Juris Roganovs.

zahraničie | 19.03.2018

KFC chce vzdelávať Číňanov

Historické tematické reštaurácie KFC v 18 mestách vzniknú pomocou Národného múzea Číny. Majú vzdelávať deti a mládež.

zahraničie | 02.03.2018

Vapiano, recept na úspech

Franšízová sieť so sídlom v Bonne vstúpi na nové trhy, do roku 2020 má mať 330 reštaurácií. Jej popularita v Európe strmo stúpa.

zahraničie | 28.02.2018

McDonald’s chce byť zelený

37 tisíc reštaurácií začne používať ekologické obaly. Do roku 2025 by mali byť všetky odpady McDonald´s recyklované.

zahraničie | 26.02.2018

Viac franšíz, vyšší zisk

Majiteľ značiek KFC, Pizza Hut a Taco Bell, spoločnosť YUM! Brands, sa snaží zvýšiť počet svojich franšízových reštaurácií.

Slovensko | 21.02.2018

Pohostinstvo novej generácie

Koncepty Easy Wine a Easy Beer sú už niekoľko rokov atrakciou lotyšského hlavného mesta. Čo robí túto franšízu tak zvláštne?

zahraničie | 19.02.2018

Starbucks útočí na Čínu

Starbucks našiel svoj podnikateľský raj. V Číne otvára až 2 franšízy denne. Do roku 2021 tam chce mať viac ako 5 tisíc kaviarní.

zahraničie | 08.01.2018

Arby’s bude mať divoké krídla

Americký fastfoodový reťazec Arby’s spojil svoje sily so značkou Buffalo Wild Wings. Sieť športových barov kúpil za 3 miliardy dolárov.

zahraničie | 21.12.2017

Prvý McDonald’s navždy zmizne

Replika prvej franšízy McDonald’s v Des Plaines slúžila 32 rokov ako múzeum s pôvodným vývesným štítkom i kuchynským zariadením.

2
3
4
5
<next>  
posledný