Kebab a grilované kurčatá v jednej franšíze

Pipi Grill je klasika / Grilované kurčatá v Česku, na Slovensku a Maďarsku pozná každý. Práve na to sa spolieha nová značka od Mr. Kebab.
Nedeľa
10.12.2023
Popularita kebabu je v posledných rokoch v strednej Európe veľká. Grilované kurčatá tu zase majú tradíciu. Práve na to vsádza franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
 

Príbeh zakladateľa značky Ľubora Lelovitsa začína na začiatku milénia, kedy si na zahraničných cestách obľúbil kebab ako jednoduché, pritom variabilné občerstvenie. V roku 2005 otvoril prvú pobočku v Košiciach, čoskoro sa rozšíril do Maďarska a od roku 2008 funguje ako franšízový fast food. Základný kebabový sortiment postupne doplnili špeciality z kuracieho mäsa, syrové pochúťky a zemiakové chuťovky.

Ide o prvú medzinárodnú franšízu na báze kebabu, ktorá má pôvod na Slovensku. Podľa vyjadrenia Ľubora Lelovitsa dokáže franšízantov efektívne podporiť vo všetkých krokoch začiatku podnikania – franšízor pozná naše podmienky po stránke lokality, zmlúv, marketingu a dokáže naučiť aj zvládnutie každodennej prevádzky. Počiatočná investícia se pohybuje okolo 40 000 až 80 000 euro plus licenciu za 10 000 eur. Návratnosť investície je možné podľa franšízora dosiahnuť v horizonte 2 až 3 rokov.

„Aktuálne máme veľa ponúk na otvorenie nových prevádzok na Slovensku aj v Česku. Bohužiaľ ich ale kapacitne nedokážeme všetky realizovať. Potrebujeme nových franšízantov, ktorí by sa ich ujali. Môžeme prezradiť, že dve teraz chystáme v Košiciach a Prešove,“ uvádza k aktuálnej situácii na trhu zakladateľ značky Ľubor Lelovits.

Zaujímavý je aj ich nový nápad na rozšírenie fastfoodovej ponuky o grilované kurčatá. „V minulom roku sme vyvinuli nový koncept, ktorý sa napojil na Mr. Kebab. Jedná sa o značku Pipi Grill, ktorý sme k Mr. Kebab pripojili najprv v OC Galeria Košice a pobočka sa tým výborne rozbehla, významne to oživilo celú prevádzku,“ chváli výsledky franšízor.

Záujemcom o franšízové ​​podnikanie v gastronómii odporúča začať v mestách nad 10 000 obyvateľov. „Covid už skončil a opadol strach z budúcnosti. Teraz je čas rozbehnúť zavedené podnikanie a na to je Mr. Kebab predurčený,“ vysvetľuje pán Lelovits.


Kebab hľadá franšízantov / Franšízor má teraz viac ponúk na otvorenie pobočiek. Potrebuje ale nových záujemcov o franšízy. Začať sa dá už so 40 000 euro.