Online podnikanie s partnerom
Obchodný duch a vízia, vlastnosti, ktoré by mali mať ideálni záujemcovia o franšízové licencie tejto siete, ktorá pôsobí v zhruba 25 krajinách sveta. Podľa Jána Pazderaka z oddelenia technických služieb a podpory zákazníkov Eazi-Apps nie je potrebné, aby budúci franšízanti mali nejaké väčšie skúsenosti s pôsobením v IT oblasti. „Technická časť projektu je u nás jednoduchá a dá sa naučiť bez problémov. Základom je teda daný produkt, vytvorenú aplikáciu vedieť ponúknuť a predať. A to je úlohou franšízanta," upresňuje Ján Pazderak.
A čím sa Eazi-Apps zaoberá? Koncovými zákazníkmi sú hlavne firmy a podnikatelia, ktorým prostredníctvom špeciálnych aplikácií pomáha zvyšovať ich obchodný obrat a tiež zisky. Franšízanti siete sú schopní ponúknuť a následne nastaviť všetko na mieru klienta, podľa oblasti, v ktorej podniká. Využitie aplikácie nájdu napríklad v gastronómii, obchode s realitami, či pri ďalších obchodníkoch alebo poskytovateľoch služieb. Systém sa špecializuje tiež na všemožné pokročilé vernostné programy, vedia zaistiť individuálnu komunikáciu so zákazníkmi a cieľovou skupinou, umožniť svojim zákazníkom napríklad jednoducho nájsť smer trasy cez GPS, alebo dokonca naplniť reštauráciu pomocou integrovanej tabuľkovej rezervácie.
Rozbehnutie podnikania pod hlavičkou je pomerne rýchle. Po podpísaní zmluvy budúci partner absolvuje Eazi-Apps školenie, na ktorom sa dozvie všetky podrobnosti o fungovaní siete a celej spolupráci. Hneď po zaškolení a zoznámení sa s celým konceptom franšízant môže zahájiť svoje vlastné podnikanie. „Výsledky franšízantov sú závislé na šikovnosti franšízantov. Nemali by byť však prekvapení, keď prvý predaj príde rýchlo, čo umožní skorú návratnosť investície. Dôvodom je fakt, že produkt, ktorý franšízant zákazníkom ponúka, je pre neho zaujímavý, moderný, a tiež za priaznivú cenu. Stačí byť teda iba aktívny a zákazníkov oslovovať,“ doplňuje Ján Pazderak.
Pri vstupe do franšízovej siete Eazi-Apps je potrebné počítať so základným jednorazovým poplatkom vo výške 92 tisíc Eur bez DPH. Franšízant siete získa okrem kompletného know-how, ako podnikať pod touto značkou, tiež telefonickú a emailovú podporu, vďaka čomu sa môže na vedenie obrátiť nie iba v prípade akýchkoľvek technických problémov, ale tiež pri riešení otázok týkajúcich sa nastavovania aplikácií, grafiky, predaja, školení alebo publikácie aplikácií.
Prečítaj články
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
Mail Boxes Etc. je franšíza pre vás, ktorí hľadáte podnikanie s medzinárodným úspechom. To je prípad aj Saši Cvetojeviča, master-franšízanta pre jadranský región. Čo záujemcom radí?
„Každý rok sa nám darí rozširovať pôsobenie o jeden až dva regióny,“ prezrádza Jana Škabradová, Operation Manager franšízovej siete TAB Board.
Spoločnosť MBE dosiahla vlani tržby vo výške 1,3 miliardy eur. Veľký podiel na tom majú aj franšízové pobočky tejto globálnej siete. Uspieť chce aj na Slovensku.
„V najbližších dvoch rokoch chystáme otvoriť až 10 franšízových pobočiek Extéria Market. Na rade je aj vstup na nový trh,“ prezrádza zakladateľ siete Miloslav Ramach.
Najčítanejšie
Originálny vzdelávací franšízový program pracuje s obľúbenou detskou stavebnicou. Čím by mohli ich kurzy u nás zaujať?
„Stratégiou našej spoločnosti je, aby postupne všetky reštaurácie na slovenskom trhu prešli do rúk franšízantov,“ hovorí Operation&Franchising Director McDonald’s Jaroslav Sedláček.
Rozhodovanie o tom, či podnikať alebo nie, je ťažké. Existuje však možnosť využiť know-how a zkúšenosti partnera v podobe franšízovej značky.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Prajeme všetkým našim priaznivcom z radov čitateľov a klientov úspešný vstup do nového roka 2024.