Investícia pri minimálnom riešení predajného stánku v nákupnom centre je 45 až 50 tisíc eur, pri dodávke na kľúč.
Pondelok
21.10.2013
Franchisový koncept JOGO si podmaňuje Slovensko. Rád by prerazil i do Česka
 

Na zdravom životnom štýle si zakladá franchisový koncept JOGO, v ktorého portfóliu sú mrazené jogurty mnohých príchutí. Pôvodom slovenská firma JOGO Slovakia začala svoje produkty ponúkať zákazníkom v roku 2011 na popud kambodžského návštevníka, ktorý nemohol nájsť podobný výrobok na Slovensku. Firma chce podobného úspechu dosiahnuť i v Českej republike. Aktuálne preto hľadá na tomto trhu vhodných franchisantov.

Záujemcov z ČR spoločnosť zaznamenala niekoľko, či už v podobe individuálnych podnikateľov, tak i samostatných firiem. JOGO Slovakia ponúka nielen jednotlivé lokálne franchisy, ale tiež master-franchisovú licenciu priamo pre Česko. Naopak na Slovensku sa tento rok podarilo otvoriť jednu franchisovú pobočku v Košiciach a druhú na kúpalisku v Štúrove. „Sezónna predajňa na kúpalisku sa nám osvedčila, snažíme sa hľadať cesty i do aquaparkov. Naďalej však pre nás zostávajú prioritou obchodné centrá,“ hovorí majiteľ konceptu JOGO Michal Kavčák. Okrem toho firma rozbehla skúšobnú prevádzku mobilných barov.

Hlavným cieľom firmy je rozširovať franchisovú sieť. „Budujeme naše JOGO bary síce nižším tempom, ale so zárukou prosperity,“ dodáva Michal Kavčák. Podľa jeho slov sa na trh dostávajú podobné koncepty, ktoré sa však snažia hlavne zarobiť na úkor kvality. Zákazník ale dokáže kvalitu oceniť a JOGO vyhľadáva. „Ľudia žiadajú JOGO i v iných lokalitách, ale kam budeme ďalej smerovať, zatiaľ neprezradíme,“ hovorí Michal Kavčák.