Tento rok aj prvý v Česku

Súčasťou pobočky Mr.Kebab v žilinskom OC Aupark je aj druhá firemná pobočka s vlastným označením Mr. Snack, v ktorej zákazníci môžu ochutnať napríklad palacinky či čerstvé vafle.
21.01.2016
Otvorením novej pobočky na domácom trhu zakončila minulý rok slovenská značka Mr.Kebab.
 

Príprava na otvorenie  novej reštaurácie v OC Aupark v Žiline trvala štyri mesiace. S expanziou chce sieť pokračovať aj v tomto roku. Jej cieľom je v roku so šestkou na konci otvoriť dve až tri nové pobočky s tým, že nezáleží na tom, či sa budú nachádzať na Slovensku či v Česku. Pokiaľ by Mr.Kebab otvoril novú prevádzku u našich susedov, išlo by o historicky prvú, aj keď vážnych záujemcov o reštauráciu v Česku už vedenie firmy malo. „Bohužiaľ ani tak sa nám nepodarilo priviesť jednanie do konca. Osobne by som bol veľmi rád, ak by sa nám tento rok v Česku podarilo otvoriť prvú pobočku,“ prezradzuje Ľubor Lelovits, majiteľ siete Mr. Kebab.

Aj keď bola žilinská pobočka, ktorá zahájila prevádzku v novembri, jedinou v minulom roku otvorenou, neznamená to, že by Mr.Kebab zaspal. „Okrem niekoľkých účastí na výstavách, a to v Česku,  i na Slovensku, kde sme koncept prezentovali, sme menili informačný a pokladničný systém tak, aby viac zohľadňoval naše potreby pre rýchly rozvoj siete. A to aj mimo Česka a Slovenska,“ vysvetľuje Lelovits s tým, že súčasne s tým prebiehala aj zmena logisticko-skladovacieho systému distribúcie produktov do celej siete.      

Ako Ľubor Lelovits priznáva, pri hľadaní záujemcov o franšízové licencie často naráža na nepochopenie fungovania franšízového systému spolupráce. „Veľa ľudí nechápe, čo to franšízing vlastne je a z tohto dôvodu nechápu, prečo by mali niekomu za otvorenie vlastnej pobočky platiť nejaké poplatky,“ hovorí Ľubor Lelovits  a dodáva, že český trh je v tomto z jeho pohľadu horší. „Záujemcovia  nechcú platiť, dokonca často sú presvedčení, že by  sme im mali platiť my,  ak chceme, aby pod našou značkou podnikal,“ dodáva Lelovits.