Investície do detí
Učenie detí v ranom veku pomáha rýchlejšiemu rozvíjaniu ich schopností. Franchising ponúka veľa konceptov, ktoré sa zameriavajú na výučbu malých detí. S konceptom Go Kids vzdelávacích centier ponúkajúcich inovatívne jasle, škôlky, kurzy aj semináre pôsobí na trhu spoločnosť Nuerasoft. V Česku sa nachádza zatiaľ 5 franchisových vzdelávacích center a firma by rada pomocou ďalších franchisantov rozšírila sieť aj na Slovensko. Vyhľadáva master-franchisanta.
„Hľadáme franchisantov najmä v mestách, ktoré majú spádovú oblasť nad 20 tisíc obyvateľov,“ popisuje miesta Michaela Tilton, držiteľka franchisovej licencie Go Kids. Vo veľkých mestách podľa jej slov je možnosť otvoriť aj viac výučbových centier. V túto chvíľu má firma napríklad rozjednaný priestor v Prahe 5 a hľadá pre ňho vhodného franchisanta. Na Slovensku zatiaľ spoločnosť s nikým nejedná. Deti sa môžu učiť pomocou výukových metód v Brne, Kladne, Prahe 10 a Uherskom Hradišti a Mladé Boleslavi.
Pobočky Go Kids ponúkajú širokú škálu vzdelávacích programov pre rôzne vekové skupiny detí a rôzne oblasti rozvoja. „Naše centra vyznávajú unikátnu filozofiu prístupu k výchove a vzdelávaniu detí, ktorá sa vyznačuje rešpektujúcim a láskyplným prístupom založeným na moderných poznatkoch vedy o prirodzenom rozvoji jedinca,“ vyznačuje prínos pre deti Michaela Tilton. Aj to je dôvod, prečo sa rozhodla rozvíjať centrá pomocou franchisy. Franchisant podľa nej do toho dá viac srdce ako zamestnanec.
Prečítaj články
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Vydavateľstvo Modrý slon je na trhu už od roku 1998 a knižky urobili radosť už 100 000 detí. Aké možnosti ponúka franšíza na Slovensku priblíži zakladateľ značky Marek Halfar.
Hovorili sme s Radoslavom Kuleszom o vzdelávacej franšíze Coding Giants, ktorá rozvíja programovacie zručnosti mladých ľudí.
Vzdelávacej franšíze Edukido sa darí rásť. Najrýchlejšie to ide na Balkáne, záujem má aj o rozvoj na Slovensku.
Williama, princa z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Páči sa mu jeho prístup, ktorý v deťoch vzbudzuje nadšenie pre techniku. Zaujme aj franšízantov na Slovensku?
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?