×
<close>
Zrušiť odber z newsletteru
E-mail
Odošli
Please confirm email removal from next services
×
<close>
resetovanie hesla
nové heslo
Potvrdenie hesla
Odošli
SK
Bosna i Hercegovina
Česká republika
Europe (in English)
Hrvatska
Italia
Latvia
Lietuva
Magyarország
Polska
România
Slovenija
Slovensko
Srbija
Türkiye
Македонија
Украина (русский)
Україна (по-українськи)
الإمارات
الجزائر
السعودية
الكويت
المغرب
تونس
عُمَان
مصر
SK
Bosna i Hercegovina
Česká republika
Europe (in English)
Hrvatska
Italia
Latvia
Lietuva
Magyarország
Polska
România
Slovenija
Slovensko
Srbija
Türkiye
Македонија
Украина (русский)
Україна (по-українськи)
الإمارات
الجزائر
السعودية
الكويت
المغرب
تونس
عُمَان
مصر
nápady na vlastnú firmu
Katalog franšíz
OBCHOD
(14)
bývanie a stavba
(6)
odevy a obuv
(3)
potraviny a zdravie
(3)
produkty pre detí
(2)
SLUŽBY
(21)
gastronómia
(9)
zdravie, krása a šport
(4)
obchodné a poradenské služby
(3)
vzdelávanie
(3)
bankovné a finančné služby
(1)
rôzné služby (B2C)
(1)
Franšízové
(29)
Partnerské
(3)
Master-franšízové
(3)
Aktuality
Slovensko
Zahraničie
Slovenská franchisingová asociácia
Rozhovor týždňa
Správy z trhu
Môj franchising
ABC franchisingu
Princípy franchisingu
Pre franchisantov
Pre franchisorov
Franchisová zmluva
Register kandidátov
Spoločnosť
Kalendár akcií a výstav
Newsletter
O nás
Reklama
Kontakt
Poradenstvo
SK
Bosna i Hercegovina
Česká republika
Europe (in English)
Hrvatska
Italia
Latvia
Lietuva
Magyarország
Polska
România
Slovenija
Slovensko
Srbija
Türkiye
Македонија
Украина (русский)
Україна (по-українськи)
الإمارات
الجزائر
السعودية
الكويت
المغرب
تونس
عُمَان
مصر
franchising.sk
Najčítanejšie
Najčítanejšie
Týždeň
Mesiac
Rok
Franchising – čo to je?
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Ako zarobiť peniaze na YouTube?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
McDonald´s je môj koníček aj život
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
PF 2024
Prajeme všetkým našim priaznivcom z radov čitateľov a klientov úspešný vstup do nového roka 2024.
Americký sen sa stal na Slovensku skutočnosťou
Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?
Po rokoch spolupráce s UGO je aj moje stravovanie úplne iné
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
Diverse prináša do módy inakosť
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Franšízou si realizujú svoj sen
Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.
Definícia franchisingu
Franchising je systém istého druhu licenčných zmlúv, ktoré sa stávajú čím ďalej tým obľúbenejšími v oblasti podnikania. Do franchisingu je možné zahrnúť i rôzne typy podnikania založeného na distribučných a agentúrnych zmluvách.
Kaliforňan prináša personalizovaný street food
Street food s možnosťou zostaviť si misku z čerstvých a zdravých surovín Bratislavčanov baví. Teraz sa franšíza rozrastá aj do ďalších miest a ponúka podnikat aj novým záujemcom.
Stálica McDonald’s nehasne
„Stratégiou našej spoločnosti je, aby postupne všetky reštaurácie na slovenskom trhu prešli do rúk franšízantov,“ hovorí Operation&Franchising Director McDonald’s Jaroslav Sedláček.
Základné pojmy franchisingu
V samostatnom franchisingu je niekoľko základných pojmov, ktoré by mal poznať každý, kto sa o tento spôsob podnikania aspoň trocha zaujíma.
Uvolnená atmosféra je vo franšíze plus
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Podnikanie, ktoré Slovensku dodá farbu
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi?
Nákupy vo 1.day sú spontánne
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Kanadské vzdelávanie aj pre deti na Slovensku
„Podpora zo strany franšízora je pre nás kľúčová," hovorí Liliana Nikolová, franšízantka konceptu bilingválnych škôl a škôlok Maple Bear v Bulharsku.
Podnikanie bez investície
Sieť maloobchodných predajní Malina potraviny chce previesť zabehnuté pobočky na partnerov. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Franchisová zmluva
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Edukido stavia vzdelávanie na kockách Lega
Originálny vzdelávací franšízový program pracuje s obľúbenou detskou stavebnicou. Čím by mohli ich kurzy u nás zaujať?
TAB Board spája podnikateľskú diskusiu a tréning
O koncepte TAB Board počul Igor Axamít prvýkrát v roku 2015. Dnes ako jeho franšízant poskytuje malým a stredným podnikateľom pomoc, ktorú by sám ocenil vo svojich začiatkoch.
Zdravé podnikanie nesie ovocie
Fruitissimo je na trhu dvadsať rokov a zavedený franšízový model sa presadzuje v nových krajinách. Aké sú najbližšie plány značky?
Návod pre franšízu
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Naše kliniky sú ako autoškola
Nutriadapt Clinic má na Slovensku dvadsaťdva pobočiek, ktoré spravuje manažér franšízovej siete Tibor Lipiansky. Ako vyzerá jeho spolupráca s franšízantmi?
Guličková zmrzlina ako podnikanie
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
Kolobežky si na seba zarobia rýchlo
„Naši franšízanti sú obvykle v pluse od prvého dňa a investície do počiatočných skútrov sa vrátia do 20 mesiacov,“ hovorí Eyþór Máni, CEO spoločnosti Hopp.
Ekonomika rastie a s ňou aj Simplea
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Bageterie Boulevard má u nás potenciál
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Oblečenie od Cocodrillo si na deťoch všimnete
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Ako napísať dobrú franšízovú zmluvu?
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Starbucks na dosah
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.