Hor sa za oceán
Vedenie pôvodom českej značky Extéria Market sa rozhodlo propagovať svoj franšízový systém prostredníctvom účasti na medzinárodných franšízových veľtrhoch a výstavách. Po prezentovaní ponuky spolupráce na akciách v Budapešti, Viedni a Londýne, sa Extéria chystá ešte ďalej. Ako jediná česká franšíza vystavovala na Medzinárodnej franšízovej výstave v New Yorku.
Dôkazom toho, že predstavenie franšízovej ponuky „naživo“ priamo potenciálnym záujemcom o franšízové licencie funguje, je fakt, že z už absolvovaných franšízových výstav v európskych metropolách vzišlo hneď niekoľko záujemcov o kúpu master-franšízovej licencie pre celú krajinu. „S týmito záujemcami a investormi z Maďarska, Rakúska a Veľkej Británie naďalej prebiehajú individuálne jednania o udelenie Master licencie v ich štáte,“ prezradzuje riaditeľka franšízovej siete Extéria Market Lucia Eliášová s tým, že jedným z faktorov, ktorý vzbudil v zahraničí medzi investormi záujem je aj to, že sme jedinou franšízou so zameraním na bezpečnosť práce a požiarnu ochranu v EÚ.
Franšízový koncept, ktorý sa zaoberá poskytovaním zákonných služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany, má na domácom trhu v súčasnosti 14 pobočiek. Aktívne pôsobí aj na Slovensku, kde momentálne fungujú 3 Extéria Markety. "Na Slovensku hľadáme momentálne master-franšízanta, ktorý získa licenciu na celé územie, dodáva Eliášová.
Prečítaj články
„V najbližších dvoch rokoch chystáme otvoriť až 10 franšízových pobočiek Extéria Market. Na rade je aj vstup na nový trh,“ prezrádza zakladateľ siete Miloslav Ramach.
Franšízanti Extéria sa nemusia obávať nedostatku práce, majú ju vďaka legislatívnym pravidlám. Na akých klientov sa zameriavajú?
„Pri Extéria Markete sa môžeme baviť o návratnosti počiatočne investície franšízantov v horizonte 9 až 12 mesiacov," hovorí Aleš Krčmář, riaditeľ tejto franšízovej siete na Slovensku.
Bezpečnosť práce a hygienické predpisy sa počas uplynulého roka dostali do popredia záujmu. Ťažia z toho aj franšízanti Extéria Market.
Poskytovanie služieb firemným zákazníkom sa zdá byť pre zahraničné značky atraktívne. Kto sa snaží o vstup na trh?
Najčítanejšie
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.