Dvojnásobná sieť
Len pred nedávnom vstúpil na slovenský a český trh pôvodom maďarský koncept Smilepoint ponúkajúci zákazníkom bielenie zubov. V minulom roku sa značke podarilo rozšíriť sieť o päť nových pobočiek, čím sa ich počet na Slovensku zdvojnásobil. „Dnes už na 8 miestach zabezpečujeme rýchle a bezpečné, bezperoxidové, kozmetické bielenie zubov. Našim cieľom je aj naďalej rozširovať našu sieť, aby sa toto bezpečné a pohodlné kozmetické ošetrenie dostalo k čo najviac ľudom,“ hovorí Eva Hrneková zo spoločnosti Smiling Slovakia, ktorá je držiteľom master-franšízovej licencie Smilepoint pre Slovensko.
Tým by však expanzia v roku 2015 končiť nemala. Firma totiž očakáva, že do konca roku podpíše ešte asi dve franšízové zmluvy s novými partnermi. V nasledujúcich dvoch rokoch by Smilepoint mal svoju sieť obohatiť o 15 nových pobočiek. Práve preto sa firma rozhodla zaistiť rozvoj konceptu prostredníctvom franšízingu. „Záujem o spoluprácu je veľký, čo môže vyplývať z toho, že ide o inovatívnu a trendy novinku na Slovensku. Navyše na Slovenskom trhu majú radi inovatívne a trendy služby v oblasti skrášľovania tela a počet skeptikov, čo sa týka bielenia zubov, klesá,“ popisuje súčasnú situáciu v branži Hrneková.
Ako ďalej uvádza, v zahraničí sa k sieti Smilepoint pridali aj zubní lekári. „A už aj na Slovensku sme zaviedli Smilepoint Dentist Partner Program, keďže kozmetické bielenie zubov sa okrem salónov krásy stáva príťažlivým aj pre dentistov, ako nová obchodná príležitosť na rozšírenie, doplnenie ich odbornej činnosti,“ doplňuje Eva Hrneková.
Prečítaj články
Značka Naturhouse u nás pôsobí už zhruba 15 rokov. Za tú dobu otvorila aj s pomocou franšízantov 35 výživových poradní. Kto sa môže stať majiteľom ďalších franšíz?
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.