Na franšízu od základov
Pôvodom maďarská franšízová sieť sa špecializuje na predaj a distribúciu podlahových krytín, bytového textilu a ďalších produktov pre zariadenie interiérov. Na slovenskom, rumunskom a domácom maďarskom trhu má značka Diego 153 predajní, väčšina z nich je franšízových. Na konci tohto roka chce mať firma celkovo 168 obchodov.
Pomôcť naplniť tento plán by konceptu mali aj franšízoví partneri, ktorí rozbehnú svoje podnikanie pod touto značkou práve u nás. Vstupná investícia, ktorá na budúceho franšízového partnera čaká, sa pohybuje od 30 do 100 tisíc eur. Franšízovú zmluvu uzatvára franšízor s partnerom na 5 rokov s možnosťou predĺženia. „Po podpise zmluvy franšízant získa územnú exkluzivitu na lokalitu, v ktorej sa rozhodol podnikať. Zároveň absolvuje komplexné školenia, vďaka ktorým bude schopný svoju franšízovou pobočku riadiť," hovorí Zuzana Csáderová, zástupca značky pre Slovensko.
Pri hľadaní toho pravého franšízového partnera sa vedenie konceptu sústredí na dva typy uchádzačov o licencie. Prvým typom sú franšízanti, ktorí sa budú okrem priameho riadenia pobočky aktívne podieľať aj na každodennom chode predajne. Do druhej kategórie patria tzv. investujúci partneri, ktorí delegujú každodenné operatívne úlohy na vedúceho predajne a prevádzku riadia hlavne z ekonomického hľadiska.
S vedením tímu franšízantov má značka Diego veľké skúsenosti. V súčasnosti sú takmer všetky pobočky, ktoré na už spomínaných trhoch fungujú, v rukách franšízových partnerov. Vlastné pobočky má Diego iba na domácom trhu.
Prečítaj články
Značka podlahových krytín a bytového textilu za 30 rokov existencie vytvorila úspešnú franšízovú sieť. V strednej Európe za svoj prístup k podnikaniu žne odborné ceny.
Na trh vstupujú značkové predajne profesionálneho aj hobby náradia s premysleným systémom služieb. Podarí sa ukrajinskej franšíze rovnaký úspech ako doma?
Výrobca interiérových dverí a zárubní dosiahol v roku 2022 tržby viac ako 16 tisíc eur. Podieľali sa na tom aj franšízy na Slovensku.
Ako ušetriť za teplo, otázka, ktorá najmä tohtoročnú zimu trápila veľa ľudí nielen na Slovensku. Bola to však aj šanca na úspech franšízantov konceptu Maxeco.
Medzinárodná franchisingová obchodná sieť Diego takmer so 160 predajňami se rozšírila tiež na Slovensku. A to aktuálne na 21 predajní.
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Prajeme všetkým našim priaznivcom z radov čitateľov a klientov úspešný vstup do nového roka 2024.