Hotely, ktoré zdobí minulosť
Firma Mercure bola na základe aktuálneho spotrebiteľského prieskumu zaradená medzi 10 najlepších poľských značiek na trhu. Čo hotely pôvodom francúzskej siete Mercure odlíšilo od konkurencie? Osobný prístup k zákazníkovi a personalizované služby, či schopnosť empaticky riešiť špecifické priania zákazníkov. "Mercure je značka, ktorá v sebe kombinuje silu celosvetovej firemnej siete a miestneho ducha. Hosťom majú naše hotely poskytovať komfort a nezabudnuteľný priateľský zážitok," hovorí Luc Gesvret, viceprezident predaja, marketingu a distribúcie Accor Hotels v Poľsku.
V rámci projektu Accor Hotels vraj každý hotel rozpráva špecifický príbeh svojho regiónu, mesta alebo krajiny. Ideálnym príkladom je podľa Gesvreta hotel Mercure Krakow Old Town. Moderný dizajn a zariadenie hotelov v sieti vždy vychádza z miestnej kultúry a tradícií - ponúkajú ubytovanie v centrách miest, na brehu mora, i na horách, turistom i obchodným cestujúcim. Spolupráca s miestnymi hoteliermi umožňuje konceptu garantovať kvalitu i emócie, ktoré k cestovaniu a zážitkom patria, tvrdí medzinárodné vedenie Accor. Master-franšízantom skupiny Accor je poľská spoločnosť Orbis, zodpovedná za rozvoj v 16 krajinách strednej, východnej a juhovýchodnej Európy.
Záruka kvality a bezpečia na cestách
Okrem ČR má na starosti tiež Slovensko, Chorvátsko alebo Srbsko. Accor Hotels franšízové riešenie sa snaží vyhovieť potrebám nezávislých hotelierov na celoštátnej úrovni. Noví franšízanti sa stanú napríklad súčasťou "best-in-class" rezervačného systému, ktorý generuje takmer 50 % tržieb. K dispozícii im bude tiež Le Club Accorhotels vernostný program s 18 miliónmi členov. K ďalším výhodám spolupráce patrí i podpora franšízantov formou školení, či možnosť nadviazania spolupráce s nadnárodnými subjektmi.
Vďaka vstupu do siete môžu prevádzkovatelia hotelov poskytovať hosťom všeobecne očakávané štandardy kvality a bezpečnosti. Najväčší dôraz sa preto pri výbere nových franšíz Accor Hotels kladie na miesto a zariadenie jednotlivých hotelov. Centrála uskutočňuje i technický audit, kedy kľúčový je stav a počet izieb a príležitosť pre ďalšie rozširovanie. Umožňuje tiež využiť flexibilnejšiu formu spolupráce pre hotelierov, ktorí dizajn svojho hotela meniť nechcú. Accor Hotels momentálne v ČR spravuje 8 hotelov (v Prahe, Ostrave, Plzni a Olomouci).
Prečítaj články
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
„Máme pripravené pobočky čakajúce na otvorenie, za ktorého oneskorením stojí COVID-19," hovorí Mario Martinek, riaditeľ spoločnosti Bright World stojaci za franšízou LG Laundry Lounge.
Franšízová sieť Extra Služby vstúpila na náš trh s prvou prevádzkarňou Extra Sťahovanie v Bratislave. Akú podporu ponúka svojim franšízantom?
Motýlie domy Papilonia aj v tejto neľahkej dobe preukazujú svoju atraktivitu a komerčný potenciál. Franšízantov hľadajú aj na Slovensku.
Najčítanejšie
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.