04.09.2015

Príležitosť z Dánska

Dánska značka Flexa sa snaží o vstup na slovenský trh. Ponúka šancu na zárobok pre ďalších podnikateľov.

Deti rastú ako z vody a ich potreby sa postupne menia. Práve pre ne sú určené produkty spoločnosti Flexa, ktorá chce preniknúť na slovenský trh s ponukou flexibilného nábytku, ktorý sa prispôsobuje svojim detským používateľom. Rovnako ako v mnohých iných prípadoch zahraničných značiek, chce využiť na svoj rozvoj franšízové partnerstvo.

Dětský pokoj, barevný, postel dvoupatrová, tři děti Foto Flexa

Koncept Flexa je založený na detskom nábytku, ktorý sa prispôsobuje rastu detí a ich meniacim sa potrebám.

Úvodná investícia do otvorenia vlastnej dizajnovej prevádzky sa pohybuje medzi 120 až 150 tisíc euro. V tejto čiastke je zahrnuté zariadenie obchodu nábytkom, zavedenie obchodu, poplatok za značkovú licenciu a ďalšie potrebné výdaje na spustenie vlastnej nábytkovej prevádzky.

Materská spoločnosť sa o svojich partneroch nezabúda starať. Franšízant za svoj vklad získa biznis plán a finančný rozpočet, školenie manažmentu a obchodu, marketingový plán a pomoc s dynamickou kampaňou alebo podporu komunikácie so zákazníkmi na sociálnych sieťach. Medzi základnými požiadavkami, ktoré očakáva Flexa od svojich partnerov je skúsenosť v retailovej oblasti, vášnivá, energická, ale zároveň pragmatická osobnosť. Jedným zo základných predpokladov na získanie licencie je tiež komunikatívna znalosť anglického jazyka.

Obchody spoločnosti Flexa sa nachádzajú v mnohých svetových veľkomestách ako napríklad Paríž, Barcelona, Peking alebo Kodaň. Pre firmu pracuje  v Európe viac ako 200 špecializovaných zamestnancov , ktorí pracujú v troch výrobných prevádzkach. V Ázii má spoločnosť vlastnú textilnú výrobu, čo zaisťuje zdravotnú nezávadnosť a znalosť pôvodu použitých látok.

Zdieľaj článok

Komentáre na fórum

0
Príležitosť z Dánska

K tomuto článku nie je zatiaľ komentár. Váš bude prvý.

Fórum 5 téma, 5 komentáre

chcete viac?

newsletter Franchising.sk

If you see this, leave this form field blank