04.08.2014

Profesionálny prístup

Kozmetické štúdia Amaryllis zažívajú nárast zákazníkov. Držiteľka franchisovej licencie MUDr. Zlatka Takácsová prezradila, že firma vyjednáva s ďalšími záujemcami o otvorení štúdia.

Ako sa darilo Vašim franchisantom v prvých mesiacoch roka 2014? Ako by ste ho porovnali s rokom 2013?

Rok 2013 bol pre nás štartovným rokom. Dlhoročné prípravy priniesli ovocie vo forme rýchleho štartu a s tým spojeného návratu investícií našich franchisantov. Napríklad prvý partner, spoločnosť A-DAY, ktorá otvorila v ČR našu prvú franchisu AMARYLLIS BEAUTY INSTITUT v Českých Budejoviciach, dokázala v priebehu 9 mesiacov vynaložené prostriedky obrátiť a v decembri 2014 otvorila svoju druhú pobočku v Karlových Varoch! Plánom je otvorenie ďalšej úspešnej pobočky v Plzni v druhom polroku roka 2014. Podľa našich informácií je nárast klientov v prvom polroku 2014 u našich franchisantov vysoký, čo nás veľmi teší a zaväzuje k maximálnym výkonom.

Veľa prevádzok zameraných na estetické, kozmetické neinvazívne úkony a relaxáciu zaznamenáva v tomto roku skôr pokles klientov. Čím to je že u Vás naopak je nárast klientov?

Vieme o tejto situácii na dnešnom trhu. Na jednej strane je nám ľúto uzatváranie konkurenčných prevádzok, ktoré boli vedené dôsledne a od srdca, na druhej strane sa snažíme týchto klientov získať. Myslím, že náš úspech je v profesionálnom prístupe už do prvého kontaktu s klientom, v maximálnej snahe počúvať a vyjsť v ústrety jeho potrebám.

Aké služby u Vás klienti predovšetkým hľadajú?

Naši klienti prichádzajú s problémami ako sú obezita, strie, celulitída, jazvy, problémy s akné, hyperhidróza… Najskôr sa venujeme prístrojovým meraniam. Následne je podľa výsledkov meraní odborne zostavený postup ošetrení a ten opäť konzultovaný dopodrobna s klientom. K vytvoreniu účinných protokolov ošetrení prispelo so svojimi skúsenosťami, schopnosťami veľa odborníkov, kozmetológov, biochemikov, biológov, 113 lekárov z rôznych častí sveta, vrátane mojej osoby. Tieto postupy sa neustále dopĺňajú, aktualizujú. Vzhľadom na používanie vysoko efektívnych prístrojov (zdravotnícka technika) a lekárskej kozmetiky si môže klient zvoliť postup, ktorý preferuje. K problémom, prianiam klientov sa staviame komplexne, vrátane zhodnotenia/úpravy životosprávy, pohybovej aktivity atď. Klient je už na začiatku celého programu oboznámený s tým čo môže očakávať.

Aké plány máte na tento rok? Do akých miest by ste radi smerovali?

Agresívne pracujeme na plnení našich plánov a tie postupne realizujeme. Pozitívne nás vnímajú aj finančné inštitúcie a vzhľadom na preverenie nášho podnikateľského zámeru môžeme v ČR a SR v spolupráci s bankovými domami poskytnúť našim potenciálnym partnerom lízing na zariadenie, a to aj pre začínajúcich partnerov bez podnikateľskej histórie! Ďalším pozitívnym ohlasom je spolupráca pri získaní fondov z ESP. Čo sa týka rozširovania siete, ani v tomto smere nie sme zameraný na kvantitu, ale kvalitu. Teraz prebiehajú jednania s 11 potenciálnymi záujemcami o vytvorení fanchisovej prevádzky. Partneri v mestách Brno, Olomouc, Bratislava a Košice sa už pripravujú na otvorenie.

Akú podporu potenciálnym franchisantom ponúkate?

Je to samozrejmá podpora z našej strany. Pre každého potenciálneho klienta je vypracovaný podnikateľský zámer, vrátanie priamočiareho prehľadu vynaložených prostriedkov, spôsobe financovania a následného príjmu, zisku. Partneri, ktorí už svoje prevádzky otvorili, boli zaskočení, že už druhý deň po otvorení prevádzky mali návštevnosť klientov s vyťažením v priemere na 35 %.

 Ako by ste popísala trh kozmetiky v ČR a na Slovensku? Aké sú trendy a problémy?

 Estetická medicína a s tým úzko spojená kozmetika zaznamenáva v tejto dobe novú vlnu renesancie. Na druhej strane sa vo zvýšenej miere selektuje kvalita ošetrenia a tiež kvalita/účinnosť kozmetických prípravkov, čo nám iba prospieva a sme za to vďační. Doba zľavových portálov v oblasti krásy pomaly končí a do popredia sa u takmer všetkých konečných klientov dostáva potreba získať za svoje peniaze maximálne kvalitnú službu, účinné ošetrenie. Ak sa budete totiž rozhodovať medzi kvalitným ošetrením s kvalitnou technikou a s kvalitnými prípravkami, ktoré Vám Váš problém vyriešia a nízkou cenou za ošetrenie, ktoré Vám nepomôže, v konečnom kroku zistíte, že „nízka cena“ Vás stojí veľa peňazí a času bez akéhokoľvek výsledku.

Čo hovoríte na reklamu na kozmetiku?

Zo všetkých strán doliehajúca reklama na kozmetické prípravky a jej rozpor s kvalitou je to isté. Výrobcovia dermo kozmetiky nemôžu vyrábať kvalitné prípravky a tiež robiť masivnu reklamu, potom by táto dermo kozmetika nebola predajná vzhľadom k extrémnej cene. Aj keď sa v médiách nestretneme tak často s kozmetikou REJUVE alebo RENLIVE, dámy a páni, ktorí ju vyskúšajú pri nej už zostávajú a to v 87,3 %. Toto číslo nás tiež prekvapilo, ale tiež povzbudilo na ceste za maximálnou kvalitou pre našich klientov.

Zdieľaj článok

Komentáre na fórum

0
Profesionálny prístup

K tomuto článku nie je zatiaľ komentár. Váš bude prvý.

Fórum 5 téma, 5 komentáre

chcete viac?

newsletter Franchising.sk

If you see this, leave this form field blank