Rozdelenie trhu
Franšíza Solodoor má ambície rásť
Výrobca interiérových dverí a zárubní dosiahol v roku 2022 tržby viac ako 16 tisíc eur. Podieľali sa na tom aj franšízy na Slovensku.
Zo športového kouča biznis kouč
Pred vstupom do franšízy TAB mal Jaroslav Krkoška štvrť storočia svoju vlastnú firmu, ktorá pôsobila v oblasti interiérov. Teraz pomáha podnikateľom rasť.
CodersLab našiel partnera na Slovensku aj v Česku
Vzdelávacia franšíza vstupom do týchto dvoch krajín posilňuje svoju pozíciu na európskom trhu. Nový partner môže napomôcť riešeniu nedostatku IT špecialistov.
Zisk vďaka úsporám z energií
Ako ušetriť za teplo, otázka, ktorá najmä tohtoročnú zimu trápila veľa ľudí nielen na Slovensku. Bola to však aj šanca na úspech franšízantov konceptu Maxeco.
Nový obchodný model pre nové časy
„Vzdelávacie workshopy sú naším najžiadanejším produktom. Preto sa na ne zameriavame v novom obchodnom modeli pre franšízantov," hovorí Kamila Holody z Edukida.
Biznis s hladkou kožou
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
V pobočkách vidím väčší potenciál ako doteraz
„O franšízu Zaraz sa môže uchádzať takmer každý, kto chce podnikať a myslí to vážne,“ hovorí Martin Knoška, riaditeľ jazykovej školy ZARAZ.
Ocenenie za rozvoj detí v IT
Franšíza Coding Giants už predtým získala na domácom trhu ocenenie v rámci súťaže Podnikateľ roka. Z tohto úspechu môžu ťažiť aj podnikatelia na Slovensku.
Podnikanie na telo
Presadiť sa v módnej brandži je v súčasnosti veľmi ťažké. Riešením pre tých, čo s tým chcú začať, môže byť franšíza, napríklad značky Esotiq.
Sme na ceste za hranice
„V tomto roku sa zameriame najmä na expanziu mimo Bratislavu. Chceme otvoriť štyri nové pobočky," hovorí Michaela Smrtičová z vedenia franšízovej siete Kaliforňan.
Na expanziu na Slovensko sme pripravení
Franšízovému konceptu Burrito Loco sa v Česku podarilo z Prahy preniknúť do ďalších miest. Podarí sa im vstúpiť aj k nám?
Franšízor so skúsenosťami
„Vzdelávacie aktivity pre deti sú to posledné, čoho sa uvedomelí rodičia vzdávajú,” hovorí Kamila Holody, špecialistka pre kľúčových zákazníkov spoločnosti Edukido.
Farebné podnikanie s franšízou
Franšízová sieť Dom farieb hľadá franšízantov aj v menších mestách. Kto sa môže uchádzať o licenciu?
Vzdelávanie pre budúcnosť
Franšízantom značky Young Engineers sa môžu stať nadšení učitelia aj úplní laici, ktorí chápu, ako dôležité je pripravovať deti na pracovný trh 21. storočia.
Biznis, ktorý pomáha šetriť
Inflácia, narušené dodávateľské reťazce a vojna na Ukrajine prinútili podniky hľadať úspory. Franšízanti Expense Reduction Analysts sa na nedostatok záujmu klientov nemôžu sťažovať.
Ponúkame podnikanie pre budúcnosť
„Naše produkty testujeme už mnoho rokov, vieme, čo poradiť franšízantom, aby dosiahli úspech," hovorí Arkadiusz Markowski, majiteľ a zakladateľ spoločnosti Edu3Dcation.
Druhá pobočka McDonald's na diaľnici
McDonald's pokračuje v plánovanej expanzii. Na konci septembra otvorilauž už tridsiatu 39. reštauráciu, ktorá svoje miesto našla na dialnici.
Podnikanie zamerané na deti
Vzdelávacia franšíza Edukido v zahraničí expanduje. Preniknúť chce aj na Slovensko. Koho tu hľadá?
Otvárame franšízový obchod s domácimi potrebami
V minulom roku oslávila značka Kinekus 30 rokov fungovania na trhu. Je pripravená ďalej rásť prostredníctvom franšízantov. Do akých miest sa hodí?
Na trhu môže byť až 30 pobočiek
„V súčasnom nepredvídateľnom období by som si ako začínajúci podnikateľ prioritne vybral franchísu pred samostatnosťou," hovorí Ľubor Lelovits, majiteľ Mr. Kebab.