Rozdelenie trhu

rozhovor týždňa | 03.04.2018

Franšízor má byť ako tréner

Športovci vyhrávajú medaile, prácu franšízantov zhodnocuje zisk. Je to ich odmena, hovorí Mariusz Włochkowski, úspešný franšízor portugalskej spoločnosti DepilConcept.

rozhovor týždňa | 25.03.2018

Nadšenie je pre nás viac ako skúsenosti

Koncept reštaurácií Easy Wine &Easy Beer je jednoduchý, inovatívny, a zárobkový. O výhodách podnikania s lotyšskou značkou hovoril franšízový manažér Juris Roganovs.

zahraničie | 23.03.2018

Levi’s zažil rekordný rok

Levi Strauss & Co. chce otvoriť počas roka 100 nových pobočiek. V poslednom štvrťroku 2017 jej predaje v Európe vzrástli o 28 %.

zahraničie | 19.03.2018

KFC chce vzdelávať Číňanov

Historické tematické reštaurácie KFC v 18 mestách vzniknú pomocou Národného múzea Číny. Majú vzdelávať deti a mládež.

Slovensko | 14.03.2018

Voňavý biznis, vysoké zisky

Minimálne investičné riziko predstavuje franšíza chorvátskej značky L’Arome. Pri nulových poplatkoch ponúka vysoké marže na tovar.

zahraničie | 05.03.2018

Rekordman hier pod strechou

Americká franšízová značka Sky Zone patrí k najväčšiemu podniku na indoor zábavu na svete. K trampolínam pribudnú aj kurzy ninja.

zahraničie | 02.03.2018

Vapiano, recept na úspech

Franšízová sieť so sídlom v Bonne vstúpi na nové trhy, do roku 2020 má mať 330 reštaurácií. Jej popularita v Európe strmo stúpa.

zahraničie | 28.02.2018

McDonald’s chce byť zelený

37 tisíc reštaurácií začne používať ekologické obaly. Do roku 2025 by mali byť všetky odpady McDonald´s recyklované.

zahraničie | 26.02.2018

Viac franšíz, vyšší zisk

Majiteľ značiek KFC, Pizza Hut a Taco Bell, spoločnosť YUM! Brands, sa snaží zvýšiť počet svojich franšízových reštaurácií.

rozhovor týždňa | 21.02.2018

Franšízanti nám rastú z učiteľov

Počet škôl Helen Doron English stále rastie, záujem o výučbu trvá už 12 rokov, hovorí v rozhovore manažérka medzinárodného konceptu pre franšízing Barbora Tošenovská.

Slovensko | 21.02.2018

Pohostinstvo novej generácie

Koncepty Easy Wine a Easy Beer sú už niekoľko rokov atrakciou lotyšského hlavného mesta. Čo robí túto franšízu tak zvláštne?

zahraničie | 19.02.2018

Starbucks útočí na Čínu

Starbucks našiel svoj podnikateľský raj. V Číne otvára až 2 franšízy denne. Do roku 2021 tam chce mať viac ako 5 tisíc kaviarní.

Slovensko | 07.02.2018

Tréningom k superbiznisu

Pre vedúcich manažérov či skúsených vedúcich tímov je určená franšíza TAB Board, ktorá sa zaoberá business poradenstvom.

Slovensko | 02.02.2018

Zdravá gastronómia z Česka

Patrí medzi tzv. krabičkové diéty, pokrmy ponúka i v Maďarsku a Nemecku. Franšíza Fitness Food Menu vyžaduje kvalifikáciu.

zahraničie | 22.01.2018

Tým najmenším na mieru

Česká firma na výrobu a predaj oblečenia pre batoľatá Tulec Trend pomaly vstupuje do 25. roka existencie s novými franšízami v ČR i SR.

rozhovor týždňa | 17.01.2018

KiwiSun chce dobyť celú Európu

V Maďarsku patrí KiwiSun medzi najúspešnejšie franšízy, pôsobí aj v Británii, Írsku či Taliansku. O koncepcii a plánoch do budúcnosti hovoril zakladateľ siete biosolárií Péter Klein.

zahraničie | 08.01.2018

Arby’s bude mať divoké krídla

Americký fastfoodový reťazec Arby’s spojil svoje sily so značkou Buffalo Wild Wings. Sieť športových barov kúpil za 3 miliardy dolárov.

môj franchising | 04.01.2018

Čajová franšíza ako investícia

Markéta Puzrlová bola štátnou úradníčkou, keď sa rozhodla postaviť sa na vlastné nohy. Ako franšízantka nemeckej značky TeaGschwendner sa cíti voľná a slobodná.

Slovensko | 27.12.2017

Naturhouse upevnil svoju sieť

Španielska značka výživových poradní patrí v ČR a SR k najprogresívnejším franšízám. Vhodná je pre manažérsky zdatných podnikateľov.

zahraničie | 21.12.2017

Prvý McDonald’s navždy zmizne

Replika prvej franšízy McDonald’s v Des Plaines slúžila 32 rokov ako múzeum s pôvodným vývesným štítkom i kuchynským zariadením.

1
2
4
5
<next>  
posledný