OBCHOD

odevy a obuv | 13.05.2022

Franšíza v spodnej bielizni

Značka Esotiq&Henderson sa snaží o vstup na slovenský trh. Je novinkou v Katalógu franšíz.

bývanie a stavba | 25.03.2022

Viac ako 20 rokov skúseností s franšízou

Značka Lomax chce ďalej rásť prostredníctvom franšíz. Franšízantov láka na skúsenosti a širokú ponuku produktov. Koľko treba do nej investovať?

produkty pre detí | 20.02.2022

Otvárame obchod s detským oblečením

Produkty značky Tulec Trend je možné nakúpiť hlavne v multibrandových obchodoch. Príležitosť sa ponúka aj záujemcom o franšízu.

potraviny a zdravie | 06.02.2022

Reštart gastroprevádzok vďaka novému smeru

Neponáhľať a franšízových partnerov si dôkladne preveriť. Taká je stratégia konceptu DietaFit pri rozširovaní siete.

potraviny a zdravie | 03.01.2022

Podnikanie s potravinami

Sieť Môjobchod má na Slovensku viac viac ako 570 pobočiek a ich počet chce aj naďalej rozširovať. Na akú investíciu sa musia franšízanti pripraviť?

odevy a obuv | 03.10.2021

Značka lákajúca podnikateľov aj obchodné centrá

Expanzia značky Coccodrillo u nás pokračuje. Od začiatku roka pribudli 3 nové pobočky. Aká vysoká investícia na franšízantov čaká?

odevy a obuv | 16.09.2021

Biznis na mieru

Značka BBrutale má viac ako 10 rokov skúseností s pôsobením v módnej brandži. Profitovať z nich môžu aj franšízanti zo Slovenska.

bývanie a stavba | 13.09.2021

Čaká nás redizajn pobočiek aj expanzia

„Radi by sme sa rozrástli do krajských miest, v ktorých zatiaľ nemáme zastúpenie," hovorí v rozhovore Jakub Mulač, riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum.

bývanie a stavba | 02.09.2021

Biznis s teplom domova

Spoločnosť Maxeco má na Slovensku zastúpenie v štyroch regiónoch. S pomocou franšízových partnerov chce expandovať do všetkých krajov.

odevy a obuv | 26.07.2021

Módna značka LOFT mieri na trh

50 vlastných pobočiek v Turecku a 15 franšíz v ďalších európskych krajinách. Pribudne medzi ne aj Slovensko?

bývanie a stavba | 05.07.2021

Férové jednanie je základ úspechu

„COVID-19 náš biznis ovplyvnil negatívne aj pozitívne. Mali sme zatvorené, ale predávali sme viac ako keby sme mali otvorené," hovorí franšízant siete Dom farieb Ján Maťuga.

potraviny a zdravie | 14.05.2021

Záujem o licencie a služby DietaFit stále rastie

Väčšinu gastronomických konceptov ovplyvnila súčasná situácia negatívne, výrazne obmedzila ich prevádzku. Sú však aj také, ktorým kríza priviedla zákazníkov aj franšízantov.

potraviny a zdravie | 10.05.2021

Modernizácia a nové trendy

„Zmena zákazníckeho správania potvrdila, že rozšírenie sortimentu je správnou cestou pre nás i franšízantov," hovorí Pavol Kuľha, manažér pre expanziu a franšízing siete 1. Day.

bývanie a stavba | 28.04.2021

Franšíze Solodoor rastú predaje aj pobočková sieť

Počas prvného štvrtroku zvýšila predajná sieť dverí a zárubní medziročné predaje o 40 %. Jej obrat dosiahol počas januára až marca cca 560 tisíc eur.

odevy a obuv | 26.04.2021

Tohtoročná jar je pre nás novým štartom

„V našich franšízantoch hľadáme hlavne nasadenie, vieru v koncept a ochotu pracovať,“ hovorí Gerdi Vanfleteren, majiteľ franšízového konceptu Ekotopánky.

odevy a obuv | 04.01.2021

Rastúci záujem o licencie

Nové pobočky na Slovensku aj v Česku. Taký bol rok 2020 pre značku Coccodrillo. Franšízantom pomohli loajálni zákazníci.

bývanie a stavba | 22.12.2020

Zisk počas troch mesiaov prevádzky

„Svoju predajňu Solodoor som otvorila v marci. Potom prišiel koronavírus a vládne opatrenia. Aj napriek tomu sa mi podarilo úspešne rozbehnúť podnikanie," prezrádza franšízantka Linda Andrlová.

bývanie a stavba | 07.12.2020

Pre našich franchisantov máme prácu

„Hľadáme ľudí, ktorí majú odvahu sa postaviť na vlastné nohy a majú tužbu budovať svoje podnikanie," hovorí Miroslav Kubík, konateľ spoločnosti Lomax.

odevy a obuv | 10.11.2020

Ekotopánky na ceste do regiónov

Slovensko je druhou krajinou, kde majú topánky značky Natural World špecializovaný obchod. Ich počet by sa mal vďaka franšíze čoskoro rozrásť.

potraviny a zdravie | 04.11.2020

Záujem zákazníkov rastie

Franšíza DietaFit sa snaží o rozvoj aj na slovenskom trhu. Podľa vedenie spoločnosti sa v nich skrýva veľký potenciál, napriek koronavírusu zaznamenala väčší záujem o služby.

1
3
4
5
ďalšie  
posledný