Salad Box

Informácie o franchisovém systému
popis franchisového systému
Naša viera
Život je jedlo. Urobme ho dobré.
Náš príbeh
Často sa hovorí že sa nemá mixovať práca s priateľstvom. My si však myslíme opak.
Koncept nášho podnikania
Neodporúčame diety ale radšej zdravú alternatívu k fast foodu. Jedlo a jeho servírovanie má byť inšpirované kreatívnosťou aby zákazník videl celý “proces za tým”. Dôležité je, aby mal zákazník možnosť zostaviť si vlastný šalát, vybrať si ingrediencie a kombinovať ich tak, aby si obed vychutnal podľa svojich preferencií.
Naše vyhlásenie
Veríme v ČERSTVÉ JEDLO
Našou tajnou ingredienciou je VÁŠEŇ
Zanechávame zdravú STOPU V NAŠOM ŽIVOTE
Naše produkty
Nedorúčame fast food ale zdravé jedlo a to rýchlo. Vyvinuli sme produktové porfólio, ktoré pozostáva z neobmedzených kombinácií šalátov, krémových polievok, občerstvenia a dezertov a ponuku rozvíjame tak rýchlo ako rozprávame. V prípadne medzinárodnej expanzie, bude ponuka prispôsobená lokálnej kuchyni pri zochovaní rovnakých hodnôt.
Vlastné pobočky
7 Rumunsko
Franchisové pobočky
66 - v Rumusnku, Maďarsku, Francúzsku, na Malte, v Bulharsku, Taliansku, Slovinsku, Česku, Spojenom královstve, Írsku, USA, Kanade a Alžírsku.
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
Salad Box ponúka úvodnú a následnú podporu pre franšízanta. Zahŕňa to: prevádzku, vývoj nových produktov a zlepšovanie kvality, marketing, školenia / ľudské zdroje, dodávateľský reťazec, finančnú, manažérsku a obchodnú stratégiu
Pred otvorením:
- Úvodné konzultácie
- Zodpovedanie franšízantových otázok
- Stanovenej termínov implementácie podľa GANTT
- Týždenné stretnutia
- Náštevy partnera
Otvorenie:
- Zaškolenie vlastníka licenie/manažéra
- Zaškolenie zamestnancov/podpora pri otváraní
- Návrh 2D plánu (zmeny pôvodného)
- 3D návrhy (stavebné práce)
- Plán zariadenia
- Profesionálna konzultácia stavebných prác
- Odhad investície
- Ohodnotenie lokality
- Objednávky tovarov
- Organizovanie objednávok
- Technická pomoc - pred otvorením
Priebežná podpora:
- Portólio produktov
- Špecifikácia a detaily produktov
- Prevádzková príručka vrátane receptov a postupov pre zamestnancov
- Online digitálne materiály
- Dizajn a výroba marketingových materiálov pre otvorenie reštaurácie
- Otvárací balíček pre sociálne media
- Prieskum trhu
- Návrh marketingového mixu
- Emailová adresa
- Založenie domény
- Vytvorenie webovej stránky
Každý obchod a otváranie lokality je založené na Gantovom grafe, vďaka čomu sú jasne definovené a rozdelené zodpovednosti.
Nevyhnutná investícia na začiatku
€70.000 - €150.000 v závislosti na lokalite
Základné požiadavky
Úspešní franšízanti by mali mať, ale nie je nutnosťou:
- vodcovské schopnosti, vrátane schopnosti inšpirovať ľudí, motivovať a smerovať ich k spoločnému cieľu,
- komunikačné schopnosti,
- schopnosť dodržiavať postupy, systémy a procesy,
- motivovaný a vnútorný smer,
- vytrvalosť,
- láska k zdravému jedlu a ochota dozvedieť sa viac.
Informácie o franchisorovi
SC Salad Box International SRL
Avram Iancu 506-508, Floresti 407280, judet Cluj, Romania
+40744423503
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Radu Lupas (Komunikácia AJ)
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie

„Naučili sme sa prispôsobovať, reštrukturalizovať a znovu objavovať samých seba a byť efektívnejší ako predtým,“ hovorí Radu Lupad, spoluzakladateľ Salad Box.
Pobočky značky Salad Box predstavujú zdravú alternatívu k všadeprítomným fastfoodom. Uspieť chce aj na našom trhu.

Fastfoodový gigant zahajuje kvôli procesu ukončenia podnikania v Rusku. Tamojší trh opúšťa po 30 rokoch.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov.
„Ak chcete byť najlepší, musíte mať všetky najlepšie znalosti a prax,“ Crina Ciocian, Managing Partner a šéfka Business Development spoločnosti Meron.
Manažérske schopnosti, finančná stabilita, vášeň pre jedlo a prezákaznícky servis. To je to, čo vo svojich franšízantoch hľadá koncept Burrito Loco.
„V rámci stratégie sa zameriavame na udržateľný rast, ktorého cieľom je generovať zisk,“ hovorí manažér rozvoja franšízy Pizza Hut Kacper Szczepański.

Chcú Rusi napodobiť McDonald's? Mierne upravené logo a názov Strýčko Váňa by mohli nahradiť značku tejto globálnej siete v Rusku.
„Po dobe covidového „temna“ sa znovu rozhliadame po príležitostiach pre franšízovú spoluprácu," prezrádza Lukáš Prauss, riaditeľ rozvoja UGO.
V súťaži Global Franchise Awards 2022 na International Franchise Convention zvíťazila Austrálska značka Boost Juice.
Reštaurácie McDonald´s na Slovensku v minulom roku obslúžili viac ako 12,5 milióna zákazníkov. Svoj podiel na tom mali aj nové franšízové pobočky.
Franšízanti CoffeeshopCompany si môžu vybrať, ako veľkú kaviareň chcú prevádzkovať. Koľko potom do nej musia investovať?
Lotyšská franšízová sieť reštaurácií SteikuHaoss má plán, ako nakŕmiť Európu. Kto sa môže uchádzať o licenciu?

Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.