Rastúce predaje franšízantov

Úspech vo vlastných rukách / „Licencia Solodoor je dobrým základom a v rukách schopného a aktívneho franšízanta sa stáva dlhodobo ekonomicky zaujímavým variantom samostatného podnikania, s podporou silnej značky. Preto sme veľmi radi vždy, keď sa medzi záujemcami objavia ľudia, ktorí chcú na predajni osobne pracovať a aktívne sa podieľať na jej rozvoji,“ hovorí Stanislav Malohlava, riaditeľ Solodoor Centrum.
Pondelok
27.01.2020
V roku 2019 franšízová sieť Solodoor Centrum otvorila 3 nové predajne. Svoje zastúpenie na Slovensku a v Česku bude rozširovať aj tento rok.
 

Už počas prvých troch mesiacov roka by mali zahájiť svoju prevádzku nové franšízové pobočky v Košiciach, Banskej Bystrici a Prahe. Dynamický rozvoj konceptu by mal prebiehať v priebehu celého roka. V súčasnosti prebiehajú rokovania so záujemcami o licencie v Trenčíne, Žiline, Ždiari nad Sázavou, Českých Budejoviciach a Hradci Králové. „Ide nám o to, aby sme našli takých franšízových partnerov, ktorí budú disponovať dostatkom kapitálu potrebného na správne rozbehnutie predajne,“ hovorí Stanislav Malohlava, riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum.

Investícia do franšízovej pobočky Solodoor začína cca na 28 tisícoch Eur. Otvorenie predajne Solodoor od podpísania franšízovej zmluvy je pre franšízanta pomerne rýchle. Stanislav Malohlava hovorí, že štandardne je to v horizonte dvoch až troch mesiacov. Samozrejme všetko závisí na pripravenosti budúceho partnera a tiež priestorov predajne.

Franšízové pobočky, ktoré zahájili svoju prevádzku v roku 2019,  zákazníci nájdu v Námestove, Ostrave  a Olomouci. Celkovo v súčasnosti pôsobí 11 predajní Solodoor. Dve na Slovensku a  deväť v Česku. Dobrou správou pre všetkých potenciálnych záujemcov o franšízové licencie je, že za posledný rok predajne siete Solodoor Centrum zaznamenali markantný rast predajov.

Solodoor Centrum však nepracuje iba na franšízovom rozvoji. Dôležitým faktorom, ktorý ovplyvňuje úspešnosť predajní, je tiež šírka ponúkaných produktov. V poslednej dobe sieť rozšírila svoju ponuku o bezpečnostné dvere značky Next. A tým nekončí. „Vďaka významnej akvizícii sa zameriavame tiež na doplnenie ponuky predajní o program sklenených dverí a stien. V tomto ohľade sa vyrovnávame konkurencii, ktorá už sklenené dvere ponúka svojim zákazníkom,“ dopĺňa Stanislav Malohlava.


Plány na rok 2020 / Počas nasledujúcich 12 mesiacov je cieľom Solodoor Centrum otvoriť ďalšie franšízové pobočky, a tiež skvalitniť systém starostlivosti o zákazníkov. Nielen zvýšením kvality poskytovaného servisu, ale tiež rozšírením produktovej ponuky tak, aby zákazníci našli správne riešenie pre svoje bývanie na jednom mieste.

Populárne na fóre