Franšíza pre profesionálov aj začiatočníkov
Každí, kto rozbieha podnikanie v maloobchode, najskôr premýšľa o mieste, kde si otvorí svoj obchod. Akú stratégiu v tomto ohľade má značka Semilac?
Pri expanzii sa zameriavame najmä na vyhľadávaniepriestorov v nákupných centrách, a to v mestách s viac ako 30 tisíc obyvateľmi. Nie je to striktná požiadavka na našich franšízantov, ale zo skúseností vieme, že práve v takých lokalitách koncept funguje, čo franšízantom a záujemcom o licencie otvorene hovoríme. Určite by sme chceli mať zastúpenie vo všetkých veľkých mestách, ktoré sú na danom trhu.
Pre koho je podnikanie v rámci siete Semilac vhodné?
Náš obchodný koncept predstavuje príležitosť pre skúsených podnikateľov, tiež pre tých, čo iba začínajú podnikať. S našou značkou môžu podnikať napríklad skúsené kozmetičky, „nechtárky“ alebo nadšenci, ktorí našu kozmetiku poznajú a používajú a zároveň chcú svoje skúsenosti premeniť v reálne podnikanie. Hľadáme hlavne obchodných partnerov, ktorí sa chcú zapojiť a rást spolu s našou značkou.
Aké formy spolupráce v rámci franšízy záujemcom o licencie ponúkate?
Naša ponuka obsahuje tri hlavné formáty - stánok alebo "ostrov", klasický obchod a akadémiu Semilac. Sme flexibilní a otvorení novým nápadom, takže tieto formáty často prispôsobujeme i neštandardným požiadavkám príjemcov licencií. Napríklad sme si uvedomili, ako dôležité sú v našom odbore školenia a všimli sme si, že zo strany potenciálnych franšízantov je veľký záujem o otvorenie Akadémie. Sú to vzdelávacie centrá, kde sú vďaka širokej škále kurzov a workshopov školení profesionáli v odbore, aj tí, čo s nechtovým stylingom iba začínajú. V súčasnosti máme školiace strediská v niekoľkých mestách v Poľsku - v Poznani, vo Varšave, Kędecu, Katoviciach a Štetíne, ale tiež v Nemecku. V súčasnosti pracujeme na otvorení Akadémie v Grécku a Španielsku.
Na akú vysokú investíciu sa záujemca o franšízu Semilac musí pripraviť?
V prípade počiatočnej investície by mal mať k dispozícii približne 630 tisíc Kč. Výška celkovej investície samozejme závisí na formáte, pre ktorý sa partneri rozhodnú - v závislosti na veľkosti priestoru, rozsahu podnikania a typu činnosti. Je potrebné poznamenať, že keď začne franšízant pod našou hlavičkou podnikať, nebude musieť platiť žiadne ďalšie franšízové poplatky.
Akú podporu poskytujete svojim partnerom?
V okamihu zahájenia spolupráce od nás franšízanti získavajú know-how. Aktívne im pomáhame a radíme pri výbere miesta. Napríklad v Poľsku sprostredkovávame rokovania s majiteľmi priestorov, podieľame sa tiež na podpise nájomnej zmluvy. Pretože kladieme veľký dôraz na kvalitu služieb, všetci zamestnanci absolvujú odborný výcvik. Franšízantom tiež pomáhame s výberom zamestnancov a ich následným školením v predaji našich produktov. Poskytujeme tiež marketingovú podporu, učíme ich, ako pôsobiť na sociálnych sieťach, ako používať propagačné a marketingové materiály.
Aké je to s návratnosťou investície pre franšízantov?
Ziskovosť predajného miesta závisí na mnohých faktoroch, je to umiestenie obchodu, fixné náklady, a hlavne na predajných schopnostiach, znalostiach a zainteresovanosti samotného franšízanta, aj jeho zamestnancov. Preto našich franšízantov školíme a radíme im, ako efektívne podnikať s cieľom dosiahnuť optimálnu návratnosť investície.
Prečítaj články
Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
Populárne na fóre
买加拿大毕业证文凭Q/微744043126代办里贾纳大学毕业证书TUR毕业证成绩单学历认证加拿大学位证书国外文凭The University of Regina
...
买加拿大毕业证文凭Q/微744043126代办曼尼托巴大学毕业证成绩单学历认证加拿大学位证书国外文凭University of Manitoba
...
买加拿大毕业证文凭Q/微744043126代办皇后大学毕业证书QU毕业证成绩单学历认证加拿大学位证书国外文凭Queen's University
...
买加拿大毕业证文凭Q/微744043126代办汤姆逊大学毕业证书TRU毕业证成绩单学历认证加拿大学位证书国外文凭Thompson Rivers University
...
买加拿大毕业证文凭Q/微744043126代办多伦多大学毕业证书UT毕业证成绩单学历认证加拿大学位证书国外文凭University of Toronto
...
买加拿大毕业证文凭Q/微744043126代办昆特兰理工大学毕业证书KPU毕业证成绩单学历认证加拿大学位证书国外文凭Kwantlen Polytechnic University
...
买澳洲毕业证文凭#Q/微744043126办理斯威本科技大学SUT毕业证成绩单澳洲学历文凭证书/学历认证/国外学位证书制作Swinburne University of Technology
...
买澳洲毕业证文凭#Q/微744043126办理圣母大学毕业证成绩单澳洲学历文凭证书/学历认证/国外学位证书制作Notre Dame
...