Za franšízou do Neapolu
Franšízový veľtrh prebehne v dňoch 17. a 18. mája. Svojim zameraním na maloobchod a franšízing je určený hlavne značkám, ktoré chcú rozšíriť svoju sieť prostredníctvom franšízových partnerov v regióne stredného a južného Talianska. Inšpiráciu tu samozrejme nájdu aj tí, čo uvažujú o obstaraní si master-franšízovej licencie pre Českú republiku či Slovensko. Stretnúť sa tu môžete s mnohými konceptmi, ktoré tu zatiaľ nemajú svoje zastúpenie. Akcia sa koná v pavilóne 6 výstaviska Mostar d'Oltremare di Napoli.
V poradí tretieho ročníka Expo Franchising Napoli sa podľa organizátorov zúčastnia stovky franšízových sietí z najrôznejších oblastí. Chýbať samozrejme nemôžu gastronomické koncepty, ktoré tvoria „gro“ snáď každého franšízového veľtrhu. Návštevníci tu tiež uvidia franšízy pôsobiace v oblasti cestovného ruchu, nehnuteľností, wellness a zdravia, módy, zábavy, fitness, technologických inovácií, poradenských služieb. Medzi vystavovateľmi sa objavia nadnárodné spoločnosti a rokmi overené franšízové siete, tiež mladé, inovatívne startupové koncepty. Títo všetci budú chcieť svojou ponukou osloviť návštevníkov - potenciálnych franšízových partnerov, obchodníkov, investorov či developerov.
Podľa skúseností z predchádzajúcich dvoch ročníkov je možné očakávať, že veľtrh tento rok navštívi viac ako 6 000 ľudí. Súčasťou akcie budú tiež špeciálne semináre určené výhradne majiteľom franšízových konceptov, ktorí budú mať možnosť nerušene hovoriť s bankovými poradcami a poradcami v oblasti investičných a kapitálových fondov. Workshopy budú organizované tiež pre firmy, ktoré potrebujú poradenstvo v oblasti marketingu, predaja a ďalších aspektov podnikania. Vystavovatelia, ktorí ponúkajú franšízové licencie, budú mať tiež šancu osloviť so svojimi prezentáciami mladých podnikateľov a tiež tých, čo premýšľajú o kúpe franšízy.
Prečítaj články
Originálny vzdelávací franšízový program pracuje s obľúbenou detskou stavebnicou. Čím by mohli ich kurzy u nás zaujať?
Zaistite si obchodný úspech na Franchise Expo v Budapešti 4. apríla 2024. Objavte dynamické príležitosti a nadväzujte kontakty s inovátormi v odbore.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
V dňoch 16. až 18. marca 2024 sa koná Franchise Expo Paris 2024, najväčšia európska udalosť v oblasti franchisingu. Čo sa chystá?
Fruitissimo je na trhu dvadsať rokov a zavedený franšízový model sa presadzuje v nových krajinách. Aké sú najbližšie plány značky?
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Populárne na fóre
TOP 10 svetových franšíz
7-eleven je obchod so zmiešaným tovarom? 7-eleven je mezinárodní řetězec maloobchodů se smíšeným zbožím.
10 krokov k založeniu firmy
Vyborna stranka, sice si neviem predstavit ako studujem obchodny zakonnik.Peniaze som si zarobil v zahranici, a nemam skolu,ktora by ma naucila orientovat sa v takych...