Byť viditeľným sa oplatí
Získať vážnych záujemcov o franšízové licencie iba krátko po zverejnení ponuky. To je splnený sen snáď každého majiteľa franšízového konceptu. Maďarskej značke Polarisol sa to vďaka ponuke zverejnenej na našom portáli podarilo. Našla tu franšízového partnera, ktorý bude u nás rozvíjať obchodnú sieť. Rovnaký úspech zaznamenal Polarisol i v Rumunsku.
Podnikateľov, ktorí prejavili záujem rozvíjať na týchto dvoch trhoch značku Polarisol bolo hneď niekoľko, čo, ako vedenie firmy hovorí, potvrdzuje správne zvolenú stratégiu pri hľadaní franšízových partnerov prostredníctvom špecializovaných portálov. Po prvých schôdzkach a rozhovoroch zhodnotilo vedenie firmy obchodné plány jednotlivých uchádzačov o licencie a vybralo tých najvhodnejších. Tí získajú prístup k podrobným informáciám a budú postupne zaškolení. Ako vedenie spoločnosti Polarisol prezradilo, celý proces od zverejnenia ponuky až po podpis franšízovej zmluvy trval zhruba rok.
Potom, čo spoločnosť Polarisol našla partnerov na zmienených dvoch trhoch, sa chce zamerať na rozširovanie na ďalších zahraničných trhoch. Primárne ide o Nemecko, Rakúsko a Švajčiarsko, kde podpísala dohodu s holdingovou spoločnosťou. Tá sa stala exkluzívnym distribútorom vo všetkých týchto krajinách. V priebehu prvého štvrťroku tohto roka sa dá očakávať, že Polarisol oznámi vstup na americký trh.
Značka Polarisol je priekopníkom využívania technológie polarizovaného svetla v oblasti kozmetiky a lekárstva. Na základe dlhodobého výskum a vývoju značka vytvorila v Maďarsku zatiaľ najpokročilejšiu produktovú radu, ktorú môžu využívať profesionáli v týchto odboroch. Produkty sú však vhodné aj pre domáce použitie. Firma, ktorá bola založená pred piatimi rokmi, vďaka tomu zaznamenala úspech nielen na domácom trhu, ale aj v zahraničí. Okrem Maďarska tak pôsobí tiež v Švédsku a Nórsku.
Prečítaj články
Značka Naturhouse u nás pôsobí už zhruba 15 rokov. Za tú dobu otvorila aj s pomocou franšízantov 35 výživových poradní. Kto sa môže stať majiteľom ďalších franšíz?
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?
Najčítanejšie
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.