Plná reštaurácia aj správna trasa s Eazi-Apps
Britská značka Eazi-Apps patrí medzi zástupcov moderných technológií, ktoré obohacujú hlavne firemný marketing. Špecializuje sa najmä na podporu pre začínajúceho podnikateľa cez mobilné aplikácie, jeho vzdelávanie a získavanie dát a materiálov, potrebných na vybudovanie úspešnej spoločnosti. Prostredníctvom franšízovej siete predávajú jej franšízanti aplikácie do mobilných telefónov v 25 krajinách, a celkovo ponúka 1500 produktov.
Eazi-Apps podnikom a podnikateľom pomáha cez špeciálnu aplikáciu zlepšovať obchodný obrat a zisky vďaka napríklad vlastnému firemnému systému objednávok tovaru ako sú potraviny. Systém sa špecializuje tiež na všemožné pokročilé vernostné programy, vie zaistiť individuálnu komunikáciu so zákazníkmi a cieľovou skupinou, umožniť svojim zákazníkom jednoducho nájsť tiež napríklad smer trasy cez GPS, alebo dokonca naplniť reštauráciu pomocou integrovanej tabuľkovej rezervácie.
Orientuje sa priamo na niektoré podnikateľské odbory ako je obchod s realitami a nehnuteľnosťami, dokáže sa spojiť so zákazníkmi spoločnosti, s ktorými spolupracuje, a generovať potenciálne nové cieľové skupiny tým, že rozošle a spracuje formulár s údajmi ich záujmu o nákup a predaj nehnuteľností. Používatelia si potom môžu cez aplikáciu zobrazovať nehnuteľnosti určené na predaj či prenájom, a vyberať si na diaľku odkiaľkoľvek, a dokonca si môžu vybrať spôsob platby za poskytnuté služby.
Klienti v každom odbore
Ďalšou cieľovou skupinou Eazi-Apps sú tiež účtovníci, právnici, fotografické štúdia, športové kluby, veterinári či lekári, autoservisy a požičovne, školy a univerzity, cirkev, a samozrejme tiež všelijaké obchodné siete. E-shopom Eazi-Apps ponúka aplikácie na objednávky a predaj cez telefón, či pre vernostné programy. Umožňuje tiež posielať správy priamo zákazníkom. Spoločnosť, ktorá má centrálu v britskom Leicesteri, zatiaľ prostredníctvom Master-franšízanta Latzi Gubelinyho zo spoločnosti Latz Trade s. r. o., v SR franšízantov iba hľadá.
„Licencia pre obchodovanie s Eazi-Apps stojí jednorazovo 8,5 tisíc eur bez DPH. Franšízant dostane na starosť oblasť s približne 400 tisícmi obyvateľov, za jednu aplikáciu platia zákazníci približne 5 000 eur. Ceny sú pritom odporučené, a každý obchodník má možnosť poskytovať napríklad množstevnú zľavu," upresňuje Gubeliny. Podľa prepočtov centrály v Košiciach franšízantovi stačí predať 6 aplikácií, aby sa mu vrátila vstupná investícia.
Ďalšie príjmy mu môžu plynúť zo servisu, keď sa musí postarať napríklad o aktualizácie aplikácií pre nové tipy telefónov. Podnikanie v oblasti mobilných aplikácií je podmienené absolvovaním školení s odborníkmi, prípadne účasťou na online tréningu. Skôr ako technický talent, znalosti a myslenie, je žiaduca ambiciózna osobnosť so záujmom o dlhodobú spoluprácu.
Prečítaj články
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
Mail Boxes Etc. je franšíza pre vás, ktorí hľadáte podnikanie s medzinárodným úspechom. To je prípad aj Saši Cvetojeviča, master-franšízanta pre jadranský región. Čo záujemcom radí?
„Každý rok sa nám darí rozširovať pôsobenie o jeden až dva regióny,“ prezrádza Jana Škabradová, Operation Manager franšízovej siete TAB Board.
Spoločnosť MBE dosiahla vlani tržby vo výške 1,3 miliardy eur. Veľký podiel na tom majú aj franšízové pobočky tejto globálnej siete. Uspieť chce aj na Slovensku.
„V najbližších dvoch rokoch chystáme otvoriť až 10 franšízových pobočiek Extéria Market. Na rade je aj vstup na nový trh,“ prezrádza zakladateľ siete Miloslav Ramach.
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.