Nová franšíza Ship Center mieri na Slovensko
Pre zákazníka je vždy jednoduchšie a zaujímavejšie nájsť najvhodnejšie a dostupné služby pod jednou strechou, ako obiehať a vyhľadávať jednotlivé miesta s požadovaným servisom. Na tomto princípe je postavená filozofia poľskej spoločnosti Ship Center. „Zariaď si a zorganizuj si všetko na jednom mieste“, to je slogan, ktorý sa premieta do našej činnosti a ktorým sa riadime už od vzniku našej prvej prevádzky (centrály) v Katoviciach v roku 2013“, potvrdzuje a zároveň tak upozorňuje na hlavnú prednosť Kamil Janowski, majiteľ franšízového konceptu. Prevádzky Ship Center ponúkajú zákazníkom služby centrálneho zásielkového depa pre väčšinu známych zásielkových spoločností spolu s ďalšími doplnkovými polygrafickými službami pre firmy aj jednotlivcov.
Franšízy po celom Poľsku
Ship Center v súčasnosti tvorí sieť s viac ako 60 zásielkovými a servisnými prevádzkami v rámci celého Poľska, fungujúcimi na franšízovom základe. „A čo nás charakterizuje? Konkurencieschopnosť, moderný prístup v oblasti poskytovania prepravných a zásielkových služieb, pričom sme základným bodom pre veľké kuriérske a špedičné spoločnosti ako napr. UPS, DHL, TNT, DHL, GLS, Rabe; ďalej tiež zaujímavá ponuka polygrafie vrátane veľkoformátovej tlače či inovatívnej 3D tlače, výroba pečiatok aj podpora marketingových stratégií v podobe reklamných služieb,“ upresňuje Kamil Janowski.
Jednou krajinou to nekončí
Podnikateľský franšízový systém Ship Center sa už na domácom trhu osvedčil a spoločnosť sa úspešne rozvíja. Logickým pokračovaním je preto ďalšia expanzia; materské Poľsko má doplniť pobočkami s master-franšízovou licenciou na Slovensku, v Českej republike, Litve a Maďarsku a stať sa tak medzinárodnou sieťou poskytujúcou komplexné služby. „Naším zámerom je s master-partnerom vytvoriť siete centier, ponúkajúce naše služby tzv. pod jednou strechou v spolupráci s významnými kuriérskymi a tlačiarenskými spoločnosťami v Európe,“ doplňuje ciele zakladateľ spoločnosti.
Väčšia zodpovednosť - väčší zisk
Chcete sa stať master-franšízantom? Teda podnikateľom, ktorý má väčšiu zodpovednosť, ale zároveň by pod neho patrili všetky lokálne franšízy? Táto ponuka je aktuálna. Pre získanie master-licencie je potrebné počítať s investíciou 20 000 EUR netto, ďalej s obchodnou kanceláriou v meste s počtom obyvateľov vyšším ako tri tisíc, skladom, nákladmi na bežnú prevádzku, PC a technickým a výrobným zariadením. Prvých šesť mesiacov neplatíte franšízorovi žiadne priebežné poplatky, až po uplynutí tejto doby sú stanovené na 500 EUR.
Prečítaj články
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
„Máme pripravené pobočky čakajúce na otvorenie, za ktorého oneskorením stojí COVID-19," hovorí Mario Martinek, riaditeľ spoločnosti Bright World stojaci za franšízou LG Laundry Lounge.
Franšízová sieť Extra Služby vstúpila na náš trh s prvou prevádzkarňou Extra Sťahovanie v Bratislave. Akú podporu ponúka svojim franšízantom?
Motýlie domy Papilonia aj v tejto neľahkej dobe preukazujú svoju atraktivitu a komerčný potenciál. Franšízantov hľadajú aj na Slovensku.
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.