UGO chystá ďalší rozvoj franšízy

Vlastným pánom vďaka franšíze / Celková investícia do UGO Freshbaru sa pohybuje od 46 - 74 tis. EUR , v prípade UGO Salaterie sa musí franšízant pripraviť na investíciu vo výške 160 až 400 tis. EUR. Pri prevzatí už fungujúcej zavedenej pobočky je cena o niečo vyššia.
Štvrtok
11.10.2018
Sieť šalátovní a freshbarov značky UGO tento rok odovzdala celkovo 9 už existujúcich pobočiek do rúk franšízantov. V tomto trende chce pokračovať i na Slovensku.
 

Franšízanti „prevedených“ prevádzok môžu pri spolupráci so značkou UGO ťažiť  zo zdieľaného know-how, ale tiež zo zavedených pobočiek, ktoré už majú svojich zákazníkov. Štart podnikania pod známou značkou je pre nich jednoduchší. Na začiatku septembra si franšízanti do svojej starostlivosti prevzali ešte ďalšie tri fungujúce prevádzky. Dve z nich sú v Prahe a tretia na Slovensku. Tým to však končiť nemusí. V súčasnosti hľadá UGO pre svoje pobočky franšízantov v niekoľkých lokalitách, a to predovšetkým v Bratislave a Prešove.

„Prevzatie zavedených pobočiek franšízantom je jednou z možností, ako s nami môžu záujemcovia o licenciu začať spoluprácu. Ak nás osloví s tým, že by rád prevádzkoval buď UGO Freshbar alebo UGO Salaterie, pomôžeme mu so všetkým, čo je treba,“ hovorí Lukáš Prauss, Expansion Director spoločnosti UGO Trade. Ďalšou možnosťou, ktorú ponúkame majiteľom pobočiek typu UGO Freshbar, je rozšíriť svoje podnikanie a premeniť freshbar na UGO Salaterie. 

Viac je niekedy naozaj viac

Dôkazom toho, že spolupráca s konceptom UGO sa franšízovým partnerom v sieti vypláca je fakt, že niekoľko súčasných franšízantov v tomto roku navýšilo počet svojich pobočiek. Franšízový partner zo Zlína, Richard Láník, sa rozhodol svoj UGO Freshbar prebudovať na UGO Salaterie čo by pre neho malo znamenať aj zvýšenie ekonomických výsledkov podnikania.

Franšízová sieť UGO, ktorá vznikla v roku 2006, má dnes 80 pobočiek, ktoré nájdeme na Slovensku aj v susedných krajinách. Viac ako polovicu z nich prevádzkujú franšízoví partneri. Celkovo 57 prevádzok funguje ako koncept UGO Freshbar, 23 ako UGO Salaterie. Značka UGO ponúka zákazníkom širokú ponuku fresh štiav, smoothies a ďalšieho  pultového sortimentu vo freshbaroch a v šalátovniach silné portfólio šalátov, wrapov a teplých jedál.


Bohatá ponuka zákazníkom / Novinkou, ktorú UGO zaviedlo vo freshbaroch tento rok, sú polievky. Viac produktov tejto značky môžu zákazníci nájsť aj v širokej sieti maloobchodných partnerov. Môžu si tam kúpiť nie iba UGO fľaštičky paskalizovaných ovocných a zeleninových štiav, ale aj balené šaláty.