Obchod bez hraníc
Na programe konferencie, ktorá sa uskutoční od 30. januára do 1. februára v pražskom ClarionCongress Hoteli, kladú organizátori dôraz na dialóg špičiek kamenného a internetového obchodu. S tým súvisia najmä témy vytváranie zákazníckeho zážitku, prepojovanie kamenného a internetového obchodu a tiež práve prebiehajúca konsolidácia e-Commerce.
Program Summitu, zverejnený v týchto dňoch, privádza viac ako stovku expertov a manažérov, ktorí budú diskutovať o dopadoch technologickej revolúcie na dopytovú aj ponukovú stranu trhu. Veľký priestor bude venovaný víziám a prognózam rozvoja obchodu. Východiskom bude úvodná prezentácia Petry Průšovej a Bronislava Kvasničky z výskumnej skupiny Kantar. Ta predstaví zmeny nákupného správania, súvisiace s „prepojeným životom“. Noví zákazníci vyžadujú nový marketing. O tom, aké sú jeho hlavné parametre, bude na Retail Summite 2017 hovoriť digitálny marketér TimMason z britskej firmy EagleEyeSolutions. Konkrétny dopad meniaceho sa tržného prostredia na ďalší rozvoj nášho obchodu osvetlí Tomáš Drtina a Zdeněk Skála z GfK, a to na základe novej prognózy Retail Vision 2020, vychádzajúcej z expertných rozhovorov s kľúčovými hráčmi českého trhu.
Zásadnou témou Summitu budú inovácie meniace nákupné správanie aj obchod. Čo nové sa chystá sa účastníci dozvedia z rôznych zásadných prednášok. Roman Janovič (CISCO) a Michal Tomčík (Pygmalios) v spoločnej prezentácii vysvetlia, ako internet a ďalšie technologické inovácie zásadným spôsobom obohatia možnosti poznania a pochopenia spotrebiteľa. Stanislav Zrcek (WincorNixdorf) predstaví koncept prepojeného obchodu, ktorý umožňuje naplniť dopyt spotrebiteľov po nákupe “kdekoľvek, kedykoľvek a akokoľvek“.
Retail Summit vo svojom 23. ročníku ďalej posilní charakter platformy, na ktorej sa schádzajú rôzne typy hráčov na trhu. V chystanom programe je obzvlášť akcentovaný dialóg špičiek kamenného a internetového obchodu. Dá sa očakávať, že v tomto smere budú hlavne rezonovať témy vytvárania zákazníckeho zážitku, prepojovanie kamenného a internetového obchodu a tiež konsolidácia e-Commerce. K tej sa vyjadrí jedna z kľúčových postáv tohto procesu, Jitka Dvořáková z novo vytvorenej Mall Group. Retail Summit 2017 bude súčasne hostiť aj veľký počet zástupcov malých a stredných obchodných firiem, pretože v nadväznosti na jeho termín prebehne v Congress Hoteli Clarion aj seminár o EET, pripravený ministerstvom financií. Podpredseda vlády Andrej Babiš okrem toho vystúpi v hlavnom plenárnom programe Summitu.
Prečítaj články
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi ?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
Najčítanejšie
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.
Populárne na fóre
TOP 10 svetových franšíz
7-eleven je obchod so zmiešaným tovarom? 7-eleven je mezinárodní řetězec maloobchodů se smíšeným zbožím.
10 krokov k založeniu firmy
Vyborna stranka, sice si neviem predstavit ako studujem obchodny zakonnik.Peniaze som si zarobil v zahranici, a nemam skolu,ktora by ma naucila orientovat sa v takych...