Na počtoch záleží
To si myslia riaditeľ spoločnosti Business Language Center, ktorá za konceptom stojí, Marcin Kruszyński. Svoj predpoklad zakladá na skúsenostiach z úspešného fungovania pobočiek v susednej Českej republike. Cieľom firmy je v budúcnosti otvoriť prevádzkareň v každom meste s viac ako 15 tisíci obyvateľmi.
Čo môže koncept 2plus2 Škola matematiky ponúknuť svojim franšízovým partnerom? "Najdôležitejšie je výmena skúseností z prevádzkovania jednotlivých škôl v sieti. Už vieme, ako implementovať rôzne marketingové stratégie na riešenie špecifických problémov každej pobočky," vysvetľuje Kruszyński s tým, že pre otvorenie školy je ideálna miestnosť o veľkosti 20 až 50 m2, ktorá sa nachádza napríklad v existujúcej škole alebo komunitnom centre.
Vhodným priestorom pre vlastné vzdelávacie franšízu môže byť tiež samostatná kancelária. Je predovšetkým potrebné, aby takéto miesto bolo umiestnené v dopravne dostupnej lokalite, v ktorej okolí sa nachádza dostatok potenciálnych „malých“ klientov.
Celá sieť škôl 2plus2 neustále expanduje. Aktuálne sa pripravuje otvorenie novej pobočky v africkom Malawi, ktorá by mala prvých záujemcov o matematiku privítať v septembri tohto roku "Tu naša spoločnosť našla partnera, ktorý nielen, že rozumie nášmu prístupu k vzdelávaniu, ale zároveň oceňujeme jeho oddanosť práci," uzatvára Kruszyński.
Prečítaj články
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Vydavateľstvo Modrý slon je na trhu už od roku 1998 a knižky urobili radosť už 100 000 detí. Aké možnosti ponúka franšíza na Slovensku priblíži zakladateľ značky Marek Halfar.
Hovorili sme s Radoslavom Kuleszom o vzdelávacej franšíze Coding Giants, ktorá rozvíja programovacie zručnosti mladých ľudí.
Vzdelávacej franšíze Edukido sa darí rásť. Najrýchlejšie to ide na Balkáne, záujem má aj o rozvoj na Slovensku.
Williama, princa z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Páči sa mu jeho prístup, ktorý v deťoch vzbudzuje nadšenie pre techniku. Zaujme aj franšízantov na Slovensku?
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
V samostatnom franchisingu je niekoľko základných pojmov, ktoré by mal poznať každý, kto sa o tento spôsob podnikania aspoň trocha zaujíma.