Zmrzlináreň na kľúč

V domácom Poľsku prevádzkuje značka LODOstrefa viac ako 20 pobočiek. Veľká väčšina je v rukách franšízových partnerov.
Štvrtok
07.05.2015
Na Slovensko chce so svojimi zmrzlinovými stánkami preniknúť sieť LODOstrefa. Je novinkou v Katalógu franšíz.
 

Pôvodom poľský koncept, ktorý na tamojšom trhu pôsobí viac ako 8 rokov, má po celom Poľsku šesť vlastných a 17 franšízových pobočiek. So svojím konceptom tak chce vstúpiť aj na náš trh, kde hľadá záujemcov o franšízové licencie, ktorí by si chceli splniť svoj sen a otvoriť si stánok so zmrzlinou.

Od klasických zmrzlinových stánkov sa pobočky značky LODOstrefa líšia najmä svoju ponukou. Zákazník si môže vybrať, či má chuť na zmrzlinu taliansku, či americkú, alebo by radšej ochutnal obľúbené granity či gofry. "Za 8 rokov sme vybudovali základ konceptu založený na skúsenostiach v oblasti výroby a predaja zmrzlinových strojov. Tieto znalosti sme využili na vytvorenie svojich vlastných kioskov, rovnako ako nás to viedlo k rozšíreniu siete skrze franšízových partnerov," hovorí Joanna Misiakowska zo spoločnosti LODOstrefa.

Záujemcov o franšízu LODOstrefa nečakajú nijako závratné investície. Firma od svojich franšízantov nechce ani licenčný poplatok, ani nevyberá poplatok marketingový. Jediným poplatkom, ktorý potom franšízanti hradí, je franšízové fee v hodnote 500 zlotých za sezónu, čo je zhruba 124 eur.

Vďaka pripojenie sa k systému LODOstrefa získa podnikateľ podporu zo strany franšízora najmä v oblasti marketingu. Samozrejmosťou sú potom tiež pravidelné dodávky ingrediencií pre výrobu zmrzliny a doplnkového sortimentu. "V rámci spolupráce od nás franšízant získa plne vybavený stánok, ktorý je možno v podstate ihneď začať prevádzkovať," dopĺňa Misiakowska.