Boj s tetovaním
Čím viac ľudí má záujem sa tetovať, tým viac ľudí tiež prichádza so túžbou sa tetovanie zbaviť. Na trend už začala reagovať nemecká spoločnosť Skinial, ktorá prináša metódu odstránenie tetovania pomocou zvláštnej tekutiny, ktorá tetovanie vypudí z kože. Estetická centrá prinášajúci túto metódu rozvíja Skinial na základe franchisy a master-franchisového partnera hľadá aj u nás.
Štúdia Skinial sa v Európe stretla s obrovským záujmom a spoločnosť rýchlo našla franchisovej partnermi mimo Nemecka aj vo Švajčiarsku, v Poľsku, Rakúsku, Švajčiarsku, Taliansku a Španielsku. Počet štúdií dosahuje čísla 45. "V tomto roku sa snažíme náš koncept rozšíriť do ďalších štátov Európy, predovšetkým do strednej a juhovýchodnej Európy, kam patrí aj Česká republika a Slovensko. Zároveň plánujeme zdvojnásobiť počet štúdií a dosiahnuť počet 100," komentuje stratégiu Klaus bodom.
Prvé štúdia by spoločnosť Skinial rada otvorila vo velkých mestách. Záujemcovia o master-franchisovú licenciu si musia pripraviť 30-tisíc eur. Individuálnej licencie na jedno štúdio stojí 17 tisíc eur (470 tisíc korún).
Štúdia Skinial sa mimo Európy dokázala presadiť aj v Austrálii, kde sa otvorilo už 17 franchisových kliník ponúkajúce odstránenie tetovania pomocou metódy vzniknuté v Nemecku. Firma sa obzerá aj po americkom trhu, kde rokuje s prípadnými záujemcami.
Prečítaj články
Značka Naturhouse u nás pôsobí už zhruba 15 rokov. Za tú dobu otvorila aj s pomocou franšízantov 35 výživových poradní. Kto sa môže stať majiteľom ďalších franšíz?
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.