Pohodlie pre pacientov
Starí a bezvládni ľudia, ktorí často navštevujú nemocničné zariadenia, si nemôžu dovoliť odvoz z domu taxíkom alebo si zavolať sanitku priamo z nemocnice. Na trhu vznikli služby súkromných preprav, ktoré týmto pacientom ponúkajú odvoz. Jednou z nich je aj Novodobá sanitka, ktorá vznikla v Česku a minulý rok tu začala ponúkať aj franchisové licencie. Hľadá u nás vhodného master-franchisanta.
„Franchising som si vybrala ako dobrý spôsob podnikania, ktorý podnikateľovi prináša možnosti, ako sa presadiť na trhu a vytvoriť fungujúcu sieť pobočiek,“ tvrdí majiteľka firmy Novodobá sanitka Romana Tvaružková.
Na Slovensku by chcela dať možnosť vytvorit sieť Novodobých sanitiek správnemu master-franchisantovi. Cena licencie stojí 74 tisíc Eur a predpokladaná návratnosť sa pohybuje od 1 až 2 rokov. „Master-franchisant bude mať v rozvoji voľnú ruku, samozrejme preferujeme, keby začal väčšími mestami,“ dodáva Romana Tvaružková.
U susedov v Česku si získal franchisový koncept Novodobej sanitky obrovský úspech. Počas jedného roka, kedy spoločnosť začala licencie ponúkať, sa jej podarilo sprevádzkovať už 21 franchisových miest po celej republike. Služby súkromné prepravy sa prezentujú voči nemocniciam ako doplnková služba, ktorú pacienti využijú, ak nemajú nárok na sanitnú prepravu hradenú poisťovňou.
Prečítaj články
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
„Máme pripravené pobočky čakajúce na otvorenie, za ktorého oneskorením stojí COVID-19," hovorí Mario Martinek, riaditeľ spoločnosti Bright World stojaci za franšízou LG Laundry Lounge.
Franšízová sieť Extra Služby vstúpila na náš trh s prvou prevádzkarňou Extra Sťahovanie v Bratislave. Akú podporu ponúka svojim franšízantom?
Motýlie domy Papilonia aj v tejto neľahkej dobe preukazujú svoju atraktivitu a komerčný potenciál. Franšízantov hľadajú aj na Slovensku.
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.