Druhý rok za nami
Časopis Vlastná firma FRANCHISING vychádza v ČR už druhým rokom . A od januára začne svoj tretí rok . Čo môžu čitatelia očakávať v novom čísle ?
Nové číslo magazínu Vlastné firma FRANCHISING, ktoré vyjde na začiatku januára budúceho roka, bude opäť plné zaujímavých informácií a nápadov. Dalo by sa povedať , že spojovacou témou všetkých článkov je do istej miery odvah . Odvaha začať podnikať , robiť nepopulárne opatrenia alebo odvaha nebáť sa a bojovať proti hospodárskej kríze všetkými možnými prostriedkami. Za seba by som určite "nalákala" na rozhovor s pani Evou Štěpánkovou, majiteľkou kozmetické firmy RYOR, a potom aj na článok o odboroch, ktorým sa darí aj napriek ekonomickej kríze, o ktoré sa bohužiaľ ešte stále hovorí.
Ktoré číslo v tomto roku sa Vám páčilo najviac a prečo?
Je ťažké vybrať jedno . Veď sme čitateľom priniesli rozhovory s radom zaujímavých osobností z radov podnikateľov. Svojou otvorenosťou sa mi však veľmi páčil pán Zdeněk Pohlreich, ktorý sa nebál jasne pomenovať problémy, ktoré české a možno aj slovenské podnikateľské prostredie trápi . V tomto čísle bol tiež veľmi zaujímavý článok "Zmeň život , založ firmu", ktorý čitateľom sprostredkoval "osudy" tých, ktorí sa v určitej fáze svojho profesionálneho života rozhodli pre zmenu, opustili zamestnanie a rozbehli vlastné podnikanie. Najmä táto téma je podľa môjho názoru veľmi inšpiratívne.
Plánujete nejaké novinky pre čitateľou, či už časopisu či Vášho portáli Franchising.cz?
Naším primárnym cieľom je udržať si vysokú kvalitu, ktorú náš magazín má. Nejaké novinky chystáme, ale momentálne je predčasné o nich hovoriť. Budú takým malým prekvapením pre našich čitateľov. Čo sa týka portálu, tam je to podobné. Aj naďalej sa budeme snažiť prinášať zaujímavé informácie, rozhovory a aktuality z franchisingového trhu, čím chceme prispieť k ďalšiemu rozvoju franchisingu v Českej republike aj na Slovensku. Záujemcovia o oblasť franchisingu sa môžu tiež tešiť na čerstvé dáta za rok 2013, ktorá predstavíme v rámci každoročného Franchising reportu , ktorý naša spoločnosť spracováva.
Na jeseň bol tiež spustený portál Franchising.sk . Prečo sa firma PROFIT system rozhodla pre slovenskú verziu ?
Myšlienka na spustenie slovenskom portáli Franchising.sk bola v našich hlavách už dlhšiu dobu. Neustále sa množiace otázky zo strán záujemcov o franchisové podnikanie zo Slovenska i zástupcov franchisových konceptov mieriacich na slovenský trh sme došli k záveru, že správna doba na realizáciu tohto plánu je už tu. Veríme, že sa nášmu najmladšiemu portálu v jeho európskej rodine bude dariť a nadviaže tak na úspech svojich starších súrodencov. K tomu by malo prispieť aj partnerstvá, ktoré portál Franchising.sk nadviazal so Slovenskou franchisingovou asociáciou , ktorej sa stal mediálnym partnerom.
Čo by ste chcela odkázať Vašim čitateľom do nového roka?
Najprv by som chcela všetkým veľmi poďakovať za priazeň, ktorú nám venujú . Vedzte, že sa bude celý náš tím snažiť o to, aby sme si ju aj naďalej zaslúžili. Popriať by som všetkým čitateľom chcela nielen veľa zdravia, šťastia a úspechu v nadchádzajúcom roku 2014, ale aj odvahu urobiť zmenu a možno rozbehnúť vlastný biznis.
Prečítaj články
„Pri vstupe na nový trh, musíte dôkladne analyzovať, či vaše pravidlá budú fungovať aj v iných krajinách,“ hovorí Lenka Nováková, konzultantka PROFIT system franchise services
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
„Stratégiou našej spoločnosti je, aby postupne všetky reštaurácie na slovenskom trhu prešli do rúk franšízantov,“ hovorí Operation&Franchising Director McDonald’s Jaroslav Sedláček.
Ako sa vyvíja franšízing v súčasnej ekonomickej a politickej situácii? Vyhliadky na rok 2024 sme prebrali s Markom Halfarom z poradenskej spoločnosti PROFIT system.
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
V samostatnom franchisingu je niekoľko základných pojmov, ktoré by mal poznať každý, kto sa o tento spôsob podnikania aspoň trocha zaujíma.
Populárne na fóre
TOP 10 svetových franšíz
7-eleven je obchod so zmiešaným tovarom? 7-eleven je mezinárodní řetězec maloobchodů se smíšeným zbožím.
10 krokov k založeniu firmy
Vyborna stranka, sice si neviem predstavit ako studujem obchodny zakonnik.Peniaze som si zarobil v zahranici, a nemam skolu,ktora by ma naucila orientovat sa v takych...