aktuality

zahraničie | 13.09.2019

Za podnikaním do Poľska

Viac ako 200 vystavovateľov z celého sveta a príležitosti na rozbehnutie vlastného podnikania. Taký bude 17. ročník medzinárodného veľtrhu Franchise Expo vo Varšave. Získajte vstup zdarma!

kozmetika | 09.09.2019

Nové miesta pre obchody si dôkladne vyberáme

V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.

zahraničie | 09.09.2019

Zahraničné značky majú v Srbsku úspech

Počet franšízových konceptov, ktoré pochádzajú mimo srbský trh, prevyšuje tie domáce. Predstavuje Srbsko príležitosť aj pre franšízy zo Slovenska?

Slovensko | 05.09.2019

Investícia, ktorá sa oplatí

Rozbehnutie podnikania si vždy vyžaduje určitú finančnú investíciu. Výnimkou nie je ani to franšízové. Za čo vo franšízingu vlastne platíte?

rôzné služby (B2C) | 02.09.2019

Podnikanie s vôňou čistej bielizne

Po úspechu v susednom Česku, začína sieť samoobslužných práčovní Quickwash obsadzovať aj náš trh. Pobočka by mohla fungovať v každom okresnom meste.

gastronómia | 28.08.2019

Menej zamestnancov, menej starostí

Myslíte si, že prevádzkovať reštauráciu či bar znamená zamestnávať početný personál? Nemusí to tak byť vždy. Franšíza Easy Wine vie, ako na to a ponúka licenciu pre rozvoj siete na Slovensku.

rozhovor týždňa | 26.08.2019

Marketing môže franšízorom prinášať viac

Franšízové podnikanie je špecifické, využívanie moderných nástrojov marketingu však pre majiteľov sietí predstavuje veľa príležitostí, upozorňuje Jaroslav Novák, majiteľ konzultačnej agentúry ePace.

zdravie, krása a šport | 23.08.2019

Zisk na vlastnej koži

Franšíza DepilConcept rozširuje pôsobenie v Európe. Od marca nájdu zákazníci ich pobočky v Srbsku. Nájde sa aj u nás master-franšízant, ktorý využije potenciál tejto siete?

Slovensko | 20.08.2019

5 tipov ako pomôcť franšíze s rastom

Každý franšízový koncept má vlastný spôsob expanzie do zahraničia. Je možné stanoviť 5 najčastejších postupov. Ktorý je pre vás ten pravý?

zdravie, krása a šport | 15.08.2019

Zisk vďaka kráse

Portugalská sieť estetických kliník Body Concept hľadá na Slovensku masterfranšízanta, ktorý by rozšíril jej pobočky po celej republike.

bývanie a stavba | 12.08.2019

Vo franšízantoch hľadáme obchodného ducha

Na Slovensku chceme otvoriť 10 nových pobočiek. Ponúkame príležitosť ďalším záujemcom o franšízu, hovorí Jan Malysz, obchodný riaditeľ spoločnosti Lomax.

zahraničie | 12.08.2019

Ukrajina otvára dvere franšízám

Najväčšia európska poradenská spoločnosť špecializujúca sa na franšízing PROFIT system nadviazala spoluprácu s Franchise Group, lídrom vo franšízovom poradenstve na Ukrajine.

rôzné služby (B2C) | 06.08.2019

Zisk z prania aj žehlenia

Franšízová sieť čistiarní 5áSec ponúka šancu podnikať v tomto perspektívnom odbore. Na ako vysokú investíciu sa musí franšízant pripraviť?

kozmetika | 30.07.2019

Keď stavíš na hybrid

Na domácom trhu sa značke Semilac darí rozvíjať. Pôjde jej to s franšízou aj na Slovensku? Má o to záujem!

potraviny a zdravie | 29.07.2019

Je nutné veriť a nezastaviť sa

Chceme franšízami posilniť svoje pozície konceptu zdravej stravy Vitabox na Slovensku a zároveň vstúpiť na okolité trhy, hovorí majiteľ David Raškov.

gastronómia | 23.07.2019

Bar bez alkoholu? Je to možné

Čo je to za nápad otvoriť bar a ponúkať v ňom iba nealkoholické nápoje? Taká by bola typická reakcia ľudí z celého sveta. Jeden takýto funguje v Írsku.

bývanie a stavba | 15.07.2019

Franšíza plná farieb s exkluzivitou

Sieť špecializovaných maloobchodných predajní s ponukou farieb, lakov, doplnkov a príslušenstvom pre maľovanie a natieranie – to je Dom Farieb. Aktuálne hľadá nových franšízantov.

rôzné služby (B2C) | 11.07.2019

Kuriér na ceste za hranice

Franšíza Ship Center expanduje ďalej do zahraničia. Chce sa presadiť na Slovensku, v Česku, Litve, Lotyšsku a Estónsku.

obchodné a poradenské služby | 09.07.2019

TAB Board spája podnikateľskú diskusiu a tréning

O koncepte TAB Board počul Igor Axamít prvýkrát v roku 2015. Dnes ako jeho franšízant poskytuje malým a stredným podnikateľom pomoc, ktorú by sám ocenil vo svojich začiatkoch.

odevy a obuv | 04.07.2019

Podnikanie v módnej brandži

Cieľom módnej značky Pierre Cardin pre tento rok je preniknúť s franšízou na český a slovenský trh. Zameriava sa hlavne na mestá nad 100 tisíc obyvateľov.

  prvý
  predtým
16
17
19
20
ďalšie  
posledný