Rozdelenie trhu
Miliardové tržby vo franšíze
Pobočky spoločnosti MBE Worldwide vykázali v minulom roku tržby vyššie ako 1 miliardu eur. Aj podnikatelia u nás sa môžu stať súčasťou siete.
Príprava na budúcnosť s franšízou
Franšíza Young Engineers pôsobí v 50 krajinách sveta. Chce expandovať aj k nám. Deťom ponúka vzdelanie v perspektívnych odboroch.
Otevíráme obchod s obuví
Franšízantova znalost lokality, ve které působí, je přínosem pro celou franšízovou síť. Právě tak to vidí vedení poskytovatel licence Ekotopánky.
Slovenský trh má veľký potenciál rozvoja
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
McDonald´s definitívne opúšťa Rusko
Fastfoodový gigant zahajuje kvôli procesu ukončenia podnikania v Rusku. Tamojší trh opúšťa po 30 rokoch.
Franšíza v spodnej bielizni
Značka Esotiq&Henderson sa snaží o vstup na slovenský trh. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Záujem o vzdelávanie v IT odbore rastie
Sieť programovacích škôl Coders Lab hľadá ľudí, ktorí majú záujem o franšízovú licenciu na Slovensku aj v Českej republike. Kto je vhodným kandidátom?
Po rokoch spolupráce s UGO je aj moje stravovanie úplne iné
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
S jazykmi za hranice
Franšízovej sieti jazykových škol Zaraz sa darilo rásť aj počas pandémie, počas ktorej našla 2 franšízantov. Aktuáne sa zaškoľujú. Ich pobočky sa pripoja k 27 existujúcim.
Biznis ve 3D
Vzdelávanie s ohľadom na prípravu na budúcnosť v súčasnosti naberá na obrátkach. Inovatívnemu vzdelávaniu detí a mládeže sa venuje aj franšíza Edu3Dcation.
Naše pobočky ponúkajú kávu aj zážitok
„Ak chcete byť najlepší, musíte mať všetky najlepšie znalosti a prax,“ Crina Ciocian, Managing Partner a šéfka Business Development spoločnosti Meron.
Otvárame mexickú fast food reštauráciu
Manažérske schopnosti, finančná stabilita, vášeň pre jedlo a prezákaznícky servis. To je to, čo vo svojich franšízantoch hľadá koncept Burrito Loco.
DepilConcept – novinka v Katalógu franšíz
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Pizzerie s medzinárodnou značkou
„V rámci stratégie sa zameriavame na udržateľný rast, ktorého cieľom je generovať zisk,“ hovorí manažér rozvoja franšízy Pizza Hut Kacper Szczepański.
Viac ako 20 rokov skúseností s franšízou
Značka Lomax chce ďalej rásť prostredníctvom franšíz. Franšízantov láka na skúsenosti a širokú ponuku produktov. Koľko treba do nej investovať?
Strýčko Váňa namiesto McDonald's?
Chcú Rusi napodobiť McDonald's? Mierne upravené logo a názov Strýčko Váňa by mohli nahradiť značku tejto globálnej siete v Rusku.
Franšízing pre nás znamená dlhodobé partnerstvo
„Po dobe covidového „temna“ sa znovu rozhliadame po príležitostiach pre franšízovú spoluprácu," prezrádza Lukáš Prauss, riaditeľ rozvoja UGO.
Svetovým franšízám vládnu džusy
V súťaži Global Franchise Awards 2022 na International Franchise Convention zvíťazila Austrálska značka Boost Juice.
McDonald´s rozšiřuje zastúpenie
Reštaurácie McDonald´s na Slovensku v minulom roku obslúžili viac ako 12,5 milióna zákazníkov. Svoj podiel na tom mali aj nové franšízové pobočky.
Kaviarne pripravené na rast
Franšízanti CoffeeshopCompany si môžu vybrať, ako veľkú kaviareň chcú prevádzkovať. Koľko potom do nej musia investovať?