Rozdelenie trhu

zahraničie | 12.11.2018

Nová franšíza Ship Center mieri na Slovensko

Ship Center ponúka zásielkové služby, polygrafickú a 3D tlač firmám i jednotlivcom. Koncept založený na poskytovaní viacerých služieb na jednom mieste chce podnikateľom ponúkať aj u nás.

Ship Center ponúka zásielkové služby, polygrafickú a 3D tlač firmám i jednotlivcom. Koncept založený na poskytovaní viacerých služieb na jednom mieste chce podnikateľom ponúkať aj u nás.

Slovensko | 01.11.2018

Oxalis vstúpil s franšízou na Slovensko

Sieť obchodov s čajom a kávou zahájila expanziu za hranice Česka. Na slovenskom trhu otvorila prvé franšízové pobočky.

zahraničie | 29.10.2018

10 nových pobočiek do konca roka

Poľská sieť pizzerií Da Grasso otvorila v tomto roku na domácom trhu 8 nových reštaurácií a chystá sa otvoriť ďalšie. Franšízantov hľadá aj u nás na Slovensku.

rozhovor týždňa | 29.10.2018

Teraz už aj v Maďarsku i Bosne a Hercegovine

V roku 1998 sa vydavateľstvo Modrý slon rozhodlo motivovať české deti na čítanie pomocou personálnych kníh. Jeho majiteľ Marek Halfar prezradzuje, ako sa im darí s franšízou v zahraničí.

Slovensko | 22.10.2018

Originalita zarába

Ako už názov napovedá, Easy Wine a Easy Beer sú inovatívne gastronomické koncepty, ktoré svojich zákazníkov priťahujú ako magnet. Zhodnú sa na tom ich majitelia aj franšízanti.

rozhovor týždňa | 15.10.2018

Z 0 na 35 za 10 rokov

Veľa našich franšízantov prišlo z korporátneho prostredia, na spolupráci s nami oceňujú priateľský a otvorený prístup, hovorí Jan Gonda, master-franšízant siete výživových poradní Naturhouse pre ČR a SR.

Slovensko | 11.10.2018

UGO chystá ďalší rozvoj franšízy

Sieť šalátovní a freshbarov značky UGO tento rok odovzdala celkovo 9 už existujúcich pobočiek do rúk franšízantov. V tomto trende chce pokračovať i na Slovensku.

zahraničie | 04.10.2018

Fantastické americké franšízy

Dáte si Jurský svet či Hviezdne vojny? Americké fastfoody Dairy Queen a Denny’s spojili sily s filmom, aby (nie iba) pobavili svojich hostí.

zahraničie | 02.10.2018

Grandiózny a atypický

Je to viac ako dva roky, čo Starbucks oznámil, že vstúpi na taliansky trh. Prvá kaviareň bola otvorená nedávnov Miláne, v exkluzívnom formáte.

môj franchising | 20.09.2018

Stále je kam rásť

Rozhodoval sa medzi dvoma franšízovými značkami. Nakoniec jeho voľba padla na sieť obchodov s kozmetikou Yves Rocher. Od roku 2013 Pavol Lipovský funguje ako jej franšízant.

Slovensko | 17.09.2018

Na vrchole vďaka franšízingu

Stať sa hlavným poskytovateľom mobilných aplikácií a webových stránok na Slovensku. To je cieľ spoločnosti EaziApps. Pomôcť jej v tom majú aj franšízanti.

Slovensko | 07.09.2018

Raňajky šampiónov a hra o čas

Raňajky sú pre fast-foody novou výzvou. Po McDonald’s a Subway ich ponúkajú aj ďalšie franšízové značky ako KFC, Bageteria Boulevard či Ugo.

rozhovor týždňa | 03.09.2018

Vždy na strane franšízantov

Značka EXTRA služby pre domáce práce a údržbu hľadá franšízových partnerov v celej Európe. Pri výbere sme opatrní, hovorí riaditeľ franšízového rozvoja Radek Straka.

zahraničie | 22.08.2018

Nový McDonald's v novom

Big Mac oslávi 50. narodeniny a globálne vedenie spoločnosti McDonald's sa sťahuje. Po 47 rokoch sa vráti do Chicaga, kde manažérov privíta nové firemné sídlo za 250 miliónov dolárov.

môj franchising | 20.08.2018

Franšízou k plneniu detských snov

Jeho cieľom je vychovávať profesionálnych futbalistov, zastupuje preto na Slovensku franšízovú sieť futbalových škôl Socatots. Spolupráca s britským konceptom je pre Michala Ogorka zároveň splnením detského sna.

zahraničie | 17.08.2018

Nová IKEA vo virtuálnej realite

Švédska franšízová ikona IKEA testuje možnosť vyskúšať si nábytok v obchodoch vo virtuálnej realite. Plánuje aj ďalší rast medzinárodnej siete.

Slovensko | 15.08.2018

Subway víťazí u spotrebiteľov

Podľa pravidelného prieskumu majú zákazníci najlepšie skúsenosti so značkou Subway. Uspel aj celý fast-foodový priemysel.

rozhovor týždňa | 13.08.2018

Ponuky z Česka aj Slovenska

Záujem o franšízové licencie značky Yves Rocher rastie. Pomáha aj zvyšujúce sa ekologické správanie koncových zákazníkov, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR a SR.

Slovensko | 13.08.2018

Jednoducho, rýchlo, prakticky

Franšízanti slovenskej siete predajní alkoholických nápojov 1.day zarábajú v priemere podľa centrály až 72 tisíc eur ročne.

2
3
4
5
<next>  
posledný