OBCHOD
Biznis tri v jednom
Britská franšíza s outdoorovým oblečením Regatta Great Outdoors ponúka na Slovensku licencie. Mieri do miest nad 50 tisíc obyvateľov.
V značke vidíme potenciál
Nový majiteľ Dejà Vu boutique Dominik Paťha v rozhovore týždňa popisuje dôvody odkúpenia spoločnosti a atraktivity secondhandového brandu. Naznačil aj plány rozvoja.
Investovať s chuťou
Obchody s čokoládou a marcipánom Bon Bon umožňujú franšízantom voľne dopĺňať sortiment. Na jeseň pripravujú predaj špeciálnych 3D praliniek.
Detské tovary zarábajú
Českému maloobchodnému predajcovi Tulec Trend sa podarilo otvoriť tri franšízové obchody v priebehu šiestich mesiacov. Franšízanti najviac zarábajú na textile pre dojčatá.
Franšízantom zjednodušujeme administratívu
S riaditeľom spoločnosti Solodoor Josefem Laštovičkom sme sa zamerali na výhody konceptu, ktoré spolupráca franšízantom prináša.
Dopyt rastie
Spoločnosť Tulec Trend cíti príležitosť na slovenskom trhu. Predajňu chce otvoriť v každom väčšom meste.
Vlastné aj franšízové
Ponúknuť tovar zákazníkom v čo najväčšom počte miest. To je plán franšízovej siete Orion – český obchod pre domácnosť, na budúci rok, hovorí v rozhovore Tomáš Maloch, obchodný manažér siete.
Sladký biznis s čokoládou
Neúspech podnikateľa nemusí vždy znamenať pre firmu katastrofu. Vie o tom aj Petra Kovandová, majiteľka franšízovej siete BON BON.
Zmena smeru pomohla
Sieť predajní LEGO wear nedávno otvorila svoj prvý outlet v Českej republike. O ďalšom smerovaní značky sme sa rozprávali s Jarmilou Janíková riaditeľka divízie LEGO wear.
Príležitosť z Dánska
Dánska značka Flexa sa snaží o vstup na slovenský trh. Ponúka šancu na zárobok pre ďalších podnikateľov.
Stávka na vernosť
Česi aj Slováci si po niekoľkých obdobiach poznamenaných krízou opäť nachádzajú cestu k móde. V rozhovore týždňa to prezradila Renata Smolíková, konateľka spoločnosti Elite Mode.
Namiesto kávy čokoláda
Manželia Černí premýšľali o otvorení literárnej kaviarne. Nakoniec rozbehli svoj biznis pod značkou BON BON. A práca s čokoládou je baví.
Franšíza pre podnikavých
Čo vidí ako najväčší prínos rozvoja prostredníctvom franšízantov prezradila v Rozhovore týždňa Petra Kovandová, majiteľka siete BON BON.
Biznis pre deti
Rozšíriť sieť obchodov s nábytkom pre deti po celom Slovensku chce dánska značka Flexa.
Zmena smeru
Značka Lego Wear sa bude orientovať skôr na expanziu tzv. Shop-in-shop. Stále však hľadá partnerov i na Slovensku.
Stabilný rozvoj
Sieť obchodov ORION - český obchod pre domácnosť sa rozhodla klásť väčší dôraz na rozvoj pomocou franchisy. Konateľ spoločnosti Jiří Doubek komentuje ďalšie ciele firmy v Česku a na Slovensku.
Lídrom vo franchisách
Fastfoodový reťazec Subway naďalej obsadzuje prvé miesto v najväčších franchisových sieťach. V Európe už otvoril 4500 reštaurácií.
Odevy & jedlo
Spoločnosť Marks & Spencer prežila úspešný rok. Plánuje posilniť na svetových trhoch, predovšetkým formou franchisovej spolupráce.
Oblečenie s vlastným štýlom
Franchisová sieť oblečenia Cipo & Baxx sa rozvíja po celom svete. Uspieť chce aj u nás.
Pan Kashtan priamo z pece
Predajca pečených gaštanov hľadá na Slovensku master-franchisanta.