OBCHOD

potraviny a zdravie | 04.01.2018

Čajová franšíza ako investícia

Markéta Puzrlová bola štátnou úradníčkou, keď sa rozhodla postaviť sa na vlastné nohy. Ako franšízantka nemeckej značky TeaGschwendner sa cíti voľná a slobodná.

odevy a obuv | 15.12.2017

Aj Adidas chce bližšie k ľuďom

Nemecká značka športového oblečenia a topánok sa chce zamerať na digitálny trh a globálnu kontrolu svojich 13 tisíc franšízových pobočiek.

produkty pre detí | 12.12.2017

LEGO. Značka, ktorá má ego

Najväčší výrobca hračiek na svete oslávil v lete 85 rokov od svojho vzniku. Dánska značka ponúka spoluprácu aj podnikateľom v Česku.

potraviny a zdravie | 07.12.2017

Víno, ktoré má štýl

Franšízová sieť Víno Hruška sa tento rok rozrástla o 4 nové franšízy, dve z toho otvorila vinarská spoločnosť z Blatničky v Prahe.

odevy a obuv | 23.10.2017

Len výzvy vás posunú dopredu

Podnikateľský príbeh módnej návrhárky Blanky Matragi je verejnosti všeobecne známy. Aké je však podľa nej tajomstvo úspechu v módnej brandži?

produkty pre detí | 20.09.2017

Poklad z centra fantázie

Že uspieť s franšízami je možné i v zahraničí, dokladá Modrý slon. Internetové knižné vydavateľstvo sa pripravuje na expanziu do ďalších krajín.

potraviny a zdravie | 07.08.2017

Oxalis mieri do USA a Kanady

Sieť obchodov s čajom a kávou v minulom roku expandovala do Indie a Francúzska, do svojho portfolia by momentálne rada pridala Spojené štáty a Kanadu.

bývanie a stavba | 27.07.2017

IKEA ide v ústrety on-linu

Škandinávsky reťazec IKEA chystá testy on-line predaja nábytku cez ďalšiu firmu. Zvolí si skôr americký Amazon alebo čínsku Alibabu?

produkty pre detí | 18.07.2017

Biznis a deti do nepohody

Značka detského oblečenia do každého počasia Skiby Kids vie vďaka e-shopu franšízantom vytipovať mestá, kde je o ich ponuku záujem.

potraviny a zdravie | 28.06.2017

Zelená franšíza 2017? Čaj

Príkladom ekológie, hospodárenia, i kultúry v biznise sa stala v Európe značka TeaGschwendner. Franšíza funguje i v Prahe.

potraviny a zdravie | 22.06.2017

Domáca dobrota v BON BON

Český BON BON už 10 rokov vyrába a predáva originálnu, ručne tvarovanú čokoládu. Tento rok otvára franšízy na Slovensku.

odevy a obuv | 24.05.2017

Detská značka rýchlo rastie

Franšízová sieť TulecTrend sa za posledný rok takmer zdvojnásobila. Počas roka otvorila 5 nových predajní s detským textilom.

odevy a obuv | 19.05.2017

Déjà Vu naberá na sile

Franšízová sieť second handov z Prahy rýchlo expanduje na území Slovenska, záujem o nové franšízy pretrváva aj medzi českými podnikateľmi.

odevy a obuv | 05.05.2017

Obchod pre deti so šarmom

Franšízanti Coccodrillo nemusia nakupovať tovar na predajňu, bezplatný majú i odvoz nepredaných kusov detskej konfekcie.

potraviny a zdravie | 02.05.2017

Zdravé menu aj pre Nemcov

Franšízy Fitness food menu mali expandovať do Poľska, skôr však uspeli vďaka menej prísnym zákonom v Nemecku a Maďarsku.

odevy a obuv | 25.04.2017

Franšízantov si vyberáme dôkladne

O výhodách e-shopu pre franšízantov, i problémoch pri hľadaní vhodných kandidátov, hovorila majiteľka firmy s detským oblečením Skibi Kids Kateřina Princová.

produkty pre detí | 11.04.2017

Najsilnejšia značka? LEGO

Výrobca hračiek LEGO bol menovaný najrýchlejšie rastúcou značkou sveta. Druhý zostal Google, tretia skončila firma Nike.

odevy a obuv | 30.03.2017

Benetton chystá premenu

Talianska módna značka plánuje expanziu. Súčasťou zmien vo franšízovej sieti je prepojenie kamenných obchodov s e-shopom.

produkty pre detí | 30.01.2017

Správny podnikateľ nie je nikdy spokojný

Po úspechu na tuzemskom trhu sa koncept Tulec Trend rozširuje na Slovensko. O plánoch nie iba v zahraničí hovoril majiteľ firmy na výrobu detského oblečenia Tomáš Tulec.

potraviny a zdravie | 08.11.2016

Kľúčom je kvalitný produkt

Jozef Feňák a Beata Ryšianová sa rozhodli priviesť do rodného mesta koncept, ktorý tam dovtedy chýbal. Momentálne je martinská kaviareň Bon Bon miestom, kam sa zákazníci radi vracajú.

  prvý
  predtým
3
4
6
7