Ugo

Informácie o franchisovom systéme

popis franchisového systému

Značka UGO

UGO je česká firma založená v roku 2005, ktorá prerazila vďaka čerstvým šťavám a konceptu zdravého stravovania. V roku 2012 ju kúpila spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko, vďaka čomu došlo k dynamickému rozvoju nielen konceptu UGO Freshbar, ale po roku 2014 aj konceptu UGO Salaterie. Dnes UGO prevádzkuje 64 Freshbarov a Salaterií po celom Česku a Slovensku.

100% čerstvé ovocné a zeleninové šťavy ponúka UGO aj v balenej forme, vo fľaštičkách  ošetrených vysokým tlakom, tzv. paskalizácií, vďaka ktorej nedochádza ku strate cenných živín a vitamínov. V sieti maloobchodov, vo vlakoch alebo na benzínových pumpách si môže zákazník kúpiť aj balené UGO šaláty, ľahšiu alternatívu menu nielen na cestách. Značka UGO ponúka ľahkú cestu ku zdravému stravovaniu. Sme lídrom zdravého stravovania a pestrou ponukou oslovujeme aj širšie cieľové skupiny.

Záleží nám na pôvode surovín. Chceme sa zapojiť do ich produkcie, partnersky ovplyvňujeme pôvod a kvalitu surovín, ktoré sú súčasťou našich produktov.

Správame sa EKOLOGICKY. Budujeme zero waste firmu s fungujúcou cirkulárnou ekonomikou. Napríklad vo väčšine reštaurácií používame porcelán, sklo a príbory  namiesto jednorazového plastu. Riadime sa heslom: “Najlepší obal je ten, ktorý nevznikne”.

UGO ako franšízor

Franšízovú spoluprácu s partnermi sme prvý krát uplatnili v roku 2010, keď sme otvorili prvú franšízovú prevádzku v Plzni. UGO franšízová spolupráca je dlhodobé obchodné „manželstvo“ založené na obojstrannej podpore a dôvere. Preto s nami veľa franšízových partnerov podniká dlhšie ako 10 rokov. Aktuálne spolupracujeme takmer s 20 franšízovými partnermi, ktorí prevádzkujú viac ako 30 prevádzok.

Vo franšízovej spolupráci vidíme úžasné spojenie globálneho a lokálneho prístupu. To, čo nás franšízing naučil, je najmä hľadanie spoločných ciest. Vieme vytvoriť flexibilný model spolupráce pre partnerov, ktorí s nami zdieľajú víziu a sú ochotní sa aktívne podieľať na každodennej prevádzke franšízovej pobočky.


Aktuálne evidujeme potenciál na otvorenie novej prevádzky v Prešove, Bratislave, Nitre. Tiež aktuálne zvažujeme, že by sme niektoré už dlhodobo fungujúce prevádzky odovzdali do rúk nových franšízových partnerov a to v lokalitách Trnava, Bratislava a Košice. Ale potenciál vnímame takmer vo všetkých krajoch a sme otvorení diskusii nad všetkými regiónmi Slovenska. 

Vlastné pobočky

  • 2 x UGO Freshbar (SR)
  • 13 x UGO Freshbar (ČR)
  • 16 x UGO Salaterie (ČR)

Franchisové pobočky

  • 5 x UGO Freshbar (SR)
  • 20 x UGO Freshbar (ČR)
  • 8 x UGO Salaterie (ČR)
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov

Podpora pre franchisantov

  • Pomoc, koordinácia a schválenie vhodnej lokality, rokovanie s prenajímateľom
  • Spracovanie dispozície prevádzky s ohľadom na optimalizáciu výrobných procesov
  • Spracovanie projektovej dokumentácie a vizualizácie
  • Spracovanie odhadu finančného plánu vrátane požiadaviek na cash-flow
  • Zaistenie všetkých povolení výstavby a koordinácie dodávateľov
  • Koordinácia výstavby prevádzky a zaistenie všetkých dodávateľských služieb a dodávok
  • Školenie franšízového partnera vo všetkých oblastiach riadenia prevádzky,
  • Globálna aj lokálna marketingová podpora
  • Vývoj nových produktov
  • Správa IT systému na prevádzkach
  • Správa dodávateľského reťazca
  • Pravidelné poradenstvo v oblasti prevádzkovania dokonalosti
  • Vyhodnocovanie nákladovej optimalizácie

Nevyhnutná investícia na začiatku

  • UGO Freshbar kiosk
    • 15 – 20 m2
    • Investícia  56 tisíc Eur
    • Vhodné lokality: pasáže obchodných centier
  • UGO Freshbar „zabudovaná jednotka“
    • 20 – 60 m2
    • Investícia v rozmedzí 72 tisíc Eur – 108  tisíc Eur podľa stavu priestorov
    • Vhodné lokality: Obchodné centrá, dopravné uzly, frekventované miesta v centre mesta, office parky
  • UGO Salaterie bez lobby (sedenia)
    • 80 – 120 m2
    • Investícia v rozmedzí: 180 tisíc Eur – 240 tisíc Eur podľa stavu priestorov
    • Vhodné lokality: Foodcourt v rámci obchodných, administratívnych či iných budov
  • UGO Salaterie vrátane vlastného lobby (sedenia)
    • 150 – 400 m2
    • Investícia v rozmedzí 260 –  480 tisíc Eur podľa stavu priestorov
    • Vhodné lokality: frekventované miesta v centre mesta, obchodné centrá

TYPY FRANŠÍZOVÝCH MODELOV SPOLUPRÁCE

  • Vybudovanie novej prevádzky
  • Prevzatie už fungujúcej prevádzky
  • MASTER franšízová spolupráca v prípade zahraničnej spolupráce
  • SOFT franšízová spolupráca v prípade prevzatia už fungujúcej prevádzky, a to za individuálnych podmienok

Základné požiadavky

KTO SÚ NAŠI FRANŠÍZOVÍ PARTNERI:

  • Každodenne aktívne pracujú vo svojich franšízových prevádzkach
  • Zmenili svoje doterajšie  pracovné činnosti, aby sa naplno mohli venovať budovaniu podnikania so značkou UGO
  • Niektorí majú skúsenosti z odboru gastronómie, managementu a vedenia ľudí
  • Investovali vlastné prostriedky do vybudovania či odkúpenia prevádzky pod značkou UGO
  • Sú to podnikatelia, ktorí sa stali súčasťou značky UGO a podieľajú sa na jej budovaní
  • A hlavne majú odvahu a patričný entuziazmus  byť súčasťou značky UGO a zdieľať všetky úspechy a neúspechy spolu s nami 

Informácie o franchisorovi

UGO trade s.r.o. organizačná zložka

Rajecká Lesná 1, 01315 Rajecká Lesná

+420 775 749 900

franchising@ugo.cz

ugo.sk

Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu

Lukáš Prauss

Zistite viac

Ak chcete získať viac informácií, vyplňte kontaktný formulár nižšie. Vaše údaje budú odovzdané priamo Ugo.

Správa
Meno a priezvisko *
Miesto *
Telefon *
E-mail *

Prečítaj články

Najčítanejšie

Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.