Príležitosť podnikať na Slovensku
Cieľom tejto akcie je podľa Slovenskej franchisingovej asociácie (SFA) spojiť ľudí, ktorí sa téme franšízového podnikania dlhodobo venujú, či už ako odborníci či majitelia franšízových konceptov, s prípadnými záujemcami o tento spôsob podnikania. Výstava bude prebiehať 24. októbra 2018 formou voľnej prezentácie jednotlivých podnikateľských ponúk prostredníctvom propagačných stánkov. Prostredníctvom zástupcov jednotlivých franšíz návštevníci získajú informácie o domácich – slovenských sieťach, aj o zahraničných.
Súčasťou akcie bude aj sprevádzajúci program v podobe prednášok odborníkov na slovo vzatých. Relevantné informácie získajú aj tí, ktorí kúzlo franšízingu iba objavujú. Zástupcovia SFA sa postarajú o to, aby si účastníci odniesli informácie, vďaka ktorým sa budú môcť rozhodnúť, či je podnikanie pod zavedenou značkou pre nich to pravé.
Vstup na výstavu „Podnikajte s franchisingom“ je po registrácii zdarma. Hlavnými partnermi akcie sú Česká asociácia franchisingu a Slovak Business Agency. Jedným z partnerov je aj poradenská spoločnosť PROFIT system franchise services, prevádzkovateľ portálov Franchising.cz a Franchising.sk.
Prečítaj články
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi ?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
Najčítanejšie
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
Samostatné podnikanie v neznámych vodách sa mi oplatilo, tvrdí franšízant Marcel Šurka. Pod konceptom značky 1. Day dnes vedie prevádzku v Banskej Bystrici.
Populárne na fóre
TOP 10 svetových franšíz
7-eleven je obchod so zmiešaným tovarom? 7-eleven je mezinárodní řetězec maloobchodů se smíšeným zbožím.
10 krokov k založeniu firmy
Vyborna stranka, sice si neviem predstavit ako studujem obchodny zakonnik.Peniaze som si zarobil v zahranici, a nemam skolu,ktora by ma naucila orientovat sa v takych...