26.06.2018

České mäso, slovenský burger

Slovenská franšízová sieť Regal Burger, ktorá vyrába pokrmy z mäsa z Krušných hôr, hľadá nových franšízantov v Českej republike.

Sme rýchli ako fast food a kvalitní ako prvotriedna reštaurácia, tvrdia majitelia franšízovej siete Regal Burger zo Slovenska, ktorá pôsobí tiež v Prahe. Ich fast casual reštaurácia ponúka najmä hamburgery, v ktorých používajú na výrobu mäso od spoločnosti Meatpoint, ktorá chová býkov vo výbehoch v Krušných horách. Garantujú tak, že surovina neobsahuje žiadne antibiotiká či rastové hormóny, chemické zmäkčovadlá alebo iné prímesy. Regal Burger tiež používa domáce pečivo, ktoré pekár pečie a dodáva denne čerstvé. Výroba burgeru by mala trvať vždy iba 8 minút.

Foto Regal Burger

V blízkej budúcnosti by sme chceli mať až 15 pobočiek v Prahe, a začíname sa hrať s myšlienkou expanzie mimo hlavné mesto, hovoria majitelia slovenskej značky Regal Burger. Momentálne aktívne hľadajú franšízantov predovšetkým v Prahe, kde sú už v príprave 3 nové pobočky, a stredočeskom kraji, Brne a juhomoravskom kraji, a na Ostravsku.

Regal Burger vznikol v roku 2013 na Slovensku, kde má 5 vlastných prevádzok a jednu franšízu, na otvorenie pripravuje ďalšie dve. V ČR má Regal Burger 5 vlastných prevádzok, v príprave je tiež nová vlastná reštaurácia v Rakúsku. Za vznikom značky stojí partia nadšencov, ktorí pôvodne prevádzkovali webové stránky Bratislava Regal, kde vyberali najkvalitnejšie potraviny v bratislavských obchodoch. Potom sa presunuli k výrobe občerstvenia a pokrmov s plánom uspokojiť svojich potenciálnych zákazníkov výborným a kvalitným jedlom v čo najkratšom čase.

"Regal Burger v Česku rozširuje koncept fast casual, kde je jedlo pripravené z čerstvých surovín až v momente objednávky, žiadne polotovary. Naše hlavné suroviny sú BIO a lokálne. Jednoduchosť produktovej ponuky zjednodušuje procesnú komplexnosť a finančnú stratovosť na surovinách, čím je celý koncept finančne veľmi atraktívny. Naše kuchynské procesy nevyžadujú žiadne komplikované technické zariadenie, čím je prvotná investícia nižšia ako pri iných podobných prevádzkach," hovorí marketingová manažérka Lenka Baranová. Ideálnym miestom pre pobočky sú podľa nej buď foodcourty v OC alebo prémiové lokality v centrách miest.

3 druhy s mäsom, sezónna ponuka aj vegetariáni

Aj kvôli podmienke, že sa burger nesmie pripravovať dlhšie ako 8 minút, má Regal Burger v ponuke iba 3 druhy mäsových hamburgerov, jeden mäsový sezónny a 2 vegetariánske. Súčasťou konceptu je tiež možnosť ponúknuť v pobočkách hosťom kávu vďaka subbrandu Regal Coffee, a palacinky alebo šaláty v Regal Trucku. Aké sú podmienky pre získanie licencie? Ideálny franšízant Regal Burger je osoba, ktorá má podnikateľského ducha - je to človek iniciatívny, schopný prevziať zodpovednosť ako zamestnávateľ, organizovať a učiť sa. Rešpektovať musí samozrejme zásady a pravidlá spolupráce vo franšízovej sieti.

Pre otvorenie franšízy je potrebné investovať do podnikania asi 1,5 až 2,5 miliónov korún, minimálne milión je požadovaný z vlastných zdrojov uchádzača o franšízu. Na franšízantovi je, aby si s pomocou centrály našiel vhodnú lokalitu, Regal Burger zaistí návrhy na projekt aj dizajn prevádzky. Výstavba reštaurácií vrátane interiéru sa robí "na kľúč", nasleduje tiež zaškolenie personálu aj franšízanta počas intenzívneho dvojtýždenného tréningu. Po otvorení pobočky značka zaisťuje tiež dodanie surovín, kompletné softvérové zariadenie, mentoring a monitoring manažéra prevádzky, kontrolu dodržiavania štandardov značky, či hodnotenie zákaznického servisu.

Zdieľaj článok

Komentáre na fórum

0

chcete viac?

newsletter Franchising.sk

If you see this, leave this form field blank