Da Grasso: Pizza, ktorá spája

Kam s ňou?
Kam s ňou? / Koncept Da Grasso sa hodí do veľkých obytných štvrtí, sídlisk a mestských centier.
17.05.2018
Poľská franšízová značka Da Grasso zastrešuje 180 reštaurácií v 118 mestách. Licenciu ponúka aj na Slovensku.
 

Úspešnú pizzeriu nerobí iba kvalitné jedlo. V dobrej pizzerii je tiež jedinečný prístup k zákazníkom. Tvrdia to majitelia najväčšej poľskej franšízovej siete talianskych reštaurácií Da Grasso. Spoločnosť, ktorá pôsobí na domácom trhu už od roku 1996, sa snaží vo svojich reštauráciách vytvoriť pre hostí maximálne priateľskú atmosféru tak, aby mali pocit, že sedia na večeri či popíjajú víno u svojho kamaráta doma. Svojich hostí titulujú preto majitelia značky špeciálnym termínom Pizza Friend.

Pokrmy z De Grasso majú jednoducho povedané spájať ľudí. Majitelia sú presvedčení, že prostredníctvom spoločného stolovania je možné posilňovať medziľudské vzťahy, či už rodinné, medzi kolegami na pracovisku, pretože sa pri ňom cítia dobre. Vo svojej ponuke sa špecializujú na taliasku pizzu vyrobenú z vlastného cesta. Poznávacím znamením pokrmov Da Grasso sú pôvodné omáčky. Orientuje sa predovšetkým na rodiny s deťmi, ale ajna tímy zamestnancov, ktorým poskytuje možnosť organizovania firemných akcií.

Komplexná podpora

Od konkurenčných značiek sa pizzerie Da Grasso odlišujú najmä unikátnym franšízovým systémom. Ten poskytuje franšízantom úspešnej značky komplexnú podporu prostredníctvom Centrálneho nákupného systému, marketingovú podporu v rámci celej siete a pomoc administrátora, ktorý franšízantov sprevádza od prvého momentu, a je mu k dispozícii počas celej spolupráce. Na Slovensku má Da Grasso zatiaľ jednu franšízu a hľadá pre svoju expanziu ďalších partnerov.

Celkové investičné náklady na obstaranie franšízy sa odhadujú na asi 35 tisíc eur v závislosti od veľkosti reštaurácie a stavu priestorov. V mestách s minimálnym počtom obyvateľov 20 tisíc je potrebné zaistiť priestory s veľkosťou minimálne 100 m2. Každú lokalitu centrála v spolupráci s uchádzačom dôkladne analyzuje. Franšízanti odvádzajú mesačný poplatok vo výške 300 až 500 eur. Od centrály v Lodži získavajú zoznam osvedčených dodávateľov, bezplatné školenia, podporu od skúsených obchodníkov a marketingové nástroje vrátane vlastných webových stránok.