Ako uspieť v biznise
Vo veľkom rozhovore sme sa v magazíne Vlastní firma FRANCHISING rozprávali s Tomášom a Lukášom Sedláčkovími o vplyve politikov na podnikateľské prostredie v Česku. Podelili sa tiež o niekoľko rád, ako uspieť v podnikaní a biznise.
V rubrike O čom sa hovorí sa dočítate o fenoméne tzv. kancelárie budúcnosti, ktorá má brať ohľad na spokojnosť a výkonnosť zamestnancov vo firmách. Ako bude vyzerať? Budú pribúdať mobilné kancelárie a práca z domu, alebo sa biznismeni vrátia do nepopulárnych otvorených pracovní?
Hlavnou témou jesenného magazínu Vlastní firma FRANCHISING je tento rok 10 najzaujímavejších nových franšíz na českom trhu. Vybrali sme desiatku konceptov z Európy a ČR, ktoré ako nové ponúkajú franšízantom podnikanie na základe zakúpenej licencie.
Novinky, rady, ponuky nových franšíz i výber tých najlepších
Rubrika Fakty a trendy prinesie ako vždy novinky zo sveta franšízingu a pozveme vás tiež na blížiaci sa 2. ročník Veľtrhu FRANCHISINGU 2017 v Prahe. V rubrike Moja firma predstavujeme úspešnú českú spoločnosť Kiwi.com, ktorá po 5 rokoch existencie pristála medzi 10 najväčšími svetovými predajcami leteniek na svete. Vyhľadávač na lacné letecké spoje založil Oliver Dlouhý, jeho ročný obrat činí už viac ako 700 miliónov eur, a denne na ňom ľudia vyhľadávajú až 40 miliónov leteckých spojov.
Franšíza na mieru detailne priblíži podmienky pre hladký štart vlastného podnikania pod značkami Naturhouse, Sklizeno, a Century 21, a odhalí tiež niektoré tajomstvá ohľadom franšízovej spolupráce s najznámejšou franšízovou sieťou sveta McDonald’s.
V rubrike ABC franšízy pomôže poradca spoločnosti PROFIT System Lenka Nováková s operačným manuálom, ktorý je súhrnom znalostí o tom, ako úspešne podnikať na základe franšízovej licencie.
Na záver sa pri čítaní magazínu Vlastní firma FRANCHISING dozviete tiež prečo sa pri podnikaní oplatí stavať na dobrom mene, kedy a prečo platiť poplatky za verejné zdieľanie autorského diela ako je hudobná nahrávka, či kniha, alebo tiež prečo odzvonilo obchodníkom, a prečo ich stále častejšie nahradzujú všemožné predajné systémy. Prajeme príjemné čítanie a v prípade inšpirácie úspešné vykročenie do sveta biznisu a vlastného podnikania.
Magazín Vlastní firma FRANCHISING je možné objednať online s poštovným zdarma vo vydavateľstve na portáli Franchising.sk. Dostupný je tiež v sieti maloobchodných predajní Relay, Inmedio, M-Trafik, Peal a sieti GECO tabak.
Prečítaj články
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi ?
Franšízová sieť predajní alkoholu rastie každoročne o dvadsať nových pobočiek. Jednoduchý nákup a široký výber značiek si Slováci obľúbili.
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
Najčítanejšie
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?