"Deň franchisingu" sa blíži
Spomínaná konferencia sa bude konať v Prahe, v Slovanskom dome v stredu 15. novembra. Čo prináša, aké novinky?
Master franchisová konferencia, ako už názov napovedá, prezentuje exkluzívne ponuky úspešných zahraničných značiek, ktoré ponúkajú tzv. master-licenciu alebo teda výhradné zastúpenie pre Českú a Slovenskú republiku. Konferenciu organizujeme od roku 2012 a za tú dobu sa jej zúčastnilo už 600 záujemcov o franchising a predstavených bolo viac ako 75 podnikateľských ponúk.
Hlavnou novinkou tohtoročného veľtrhu je to, že konferencia sa uskutoční spolu s Veľtrhom franchisingu v rámci Summitu týždňa podnikania, čo pre záujemcov o franchising, a o podnikanie všeobecne, predstavuje viac podnikateľských príležitostí a ponúk na jednom mieste.
Pre koho je master-konferencia primárne určená?
Radi sa stretneme so všetkými záujemcami o franchisové podnikanie – so záujemcami o nákup master-franchisových licencií, i s manažérmi firiem zvažujúcich vlastné podnikanie, s investormi, so strednými i malými podnikateľmi, s už skúsenými franchisantami i s tými, ktorí sú v tejto oblasti nováčikmi a majú záujem o osobný kontakt a potrebné informácie.
Čo je teda pre návštevníkov pripravené?
V rámci celej akcie budú postupne predstavené zaujímavé zahraničné franchisové koncepty, ktoré v Českej a Slovenskej republike hľadajú svojich nových master-franchisových alebo franchisových partnerov. Účastníci majú jedinečnú možnosť jednať priamo so zástupcami franchisových systémov o podmienkach spolupráce a naviazať osobné kontakty.
Ktoré zahraničné značky majú záujem vstúpiť na náš a slovenský trh a budú na konferencii predstavené?
Je ich pomerne dosť a sú z rôznych oblastí podnikania. Uviesť môžem napr. Iddesign z Dánska (sieť predajní s nábytkom v škandinávskom štýle, do tejto skupiny patrí i sieť JYSK), francúzske Anticafé (inovatívny franchisový koncept špecifických kaviarní), alebo Boco (tiež z Francúzska, dokazujúci, že i fast food môže byť kvalitný a lákavý pre zákazníkov). Atraktívnou značkou je tiež Marco Aldany (jednotka na španielskom trhu kaderníctva a salónov krásy), NOA NOA (dánsky franchisový koncept s módou), HITIO Gym (športové a fitness-kluby z Nórska), ... ale pokračovať by som mohol i ďalšími názvami ako sú Logiscool, Tiroler alebo VOODIES. Odporúčam preto pozrieť sa na stránky www.masterkonference.cz, kde priebežne aktualizujeme franchisové systémy, ktoré sa na konferencii predstavia.
Ešte nám poraďte, ako si rezervovať miesto na tejto konferencii?
Je to veľmi jednoduché – online registračný formulár, podmienky a ďalšie informácie k tejto ojedinelej udalosti, získate tiež na webových stránkach konferencie. Každý účastník master franchisovej konferencie získava automaticky voľný vstup na Veľtrh franchisingu a Summit Týždňa podnikania.
A ja len dodávam: Teším sa na vás, i na všetkých tohtoročných návštevníkov!
Prečítaj články
„Pri vstupe na nový trh, musíte dôkladne analyzovať, či vaše pravidlá budú fungovať aj v iných krajinách,“ hovorí Lenka Nováková, konzultantka PROFIT system franchise services
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
„Stratégiou našej spoločnosti je, aby postupne všetky reštaurácie na slovenskom trhu prešli do rúk franšízantov,“ hovorí Operation&Franchising Director McDonald’s Jaroslav Sedláček.
Ako sa vyvíja franšízing v súčasnej ekonomickej a politickej situácii? Vyhliadky na rok 2024 sme prebrali s Markom Halfarom z poradenskej spoločnosti PROFIT system.
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Zaistite si obchodný úspech na Franchise Expo v Budapešti 4. apríla 2024. Objavte dynamické príležitosti a nadväzujte kontakty s inovátormi v odbore.
Populárne na fóre
TOP 10 svetových franšíz
7-eleven je obchod so zmiešaným tovarom? 7-eleven je mezinárodní řetězec maloobchodů se smíšeným zbožím.
10 krokov k založeniu firmy
Vyborna stranka, sice si neviem predstavit ako studujem obchodny zakonnik.Peniaze som si zarobil v zahranici, a nemam skolu,ktora by ma naucila orientovat sa v takych...