Pomocou dropshippingu a systému Kiwicode je možné prevádzkovať internetový obchod úplne novým spôsobom. Franšízant rieši iba správu obchodu, a môže podnikať kedykoľvek a kdekoľvek na svete.
Štvrtok
19.10.2017
Kto chce prevádzkovať vlastný internetový obchod, má práve možnosť vďaka franšíze Kiwicode. Prichádza s inovátorským modelom dropshippingového systému.
 

Na prvý pohľad sa môže zdať, že založiť si e-shop nie je nič zložité. Kto to skúsil, ten vie, koľkými otázkami, komplikáciami a ďalšími záležitosťami napr. skladovými zásobami či dodávkami produktov sa musia neustále zaoberať. Spoločnosť Kiwicode ponúka princíp internetového podnikania očistený od väčšiny týchto starostí. Ponúka riešenie pre všetkých, ktorí chcú svoj vlastný internetový obchod, starať sa iba o propagáciu a chod obchodu a podnikať kedykoľvek a kdekoľvek.

Kombinácia franšízy a tzv. dropshippingu je unikátna záležitosť, ktorá pre e-shopy otvára nové možnosti. Princíp je v podstate jednoduchý: ide o obchodnú spoluprácu medzi dvoma internetovými obchody, pričom jeden tovar predáva a druhý je výrobca, má sklady a je teda dodávateľom. Zakúpené tovary z e-shopu následne výrobca zasiela priamo zákazníkovi; tým sa franšízant vyhne mnohým nákladom a prirážkam. Zákazníci iste ocenia (pre nich) zaujímavé konečné ceny. V prípade franšízy od Kiwicode sa napojíte na unikátny systém, ktorý má milióny produktov skladom; marže a ceny nastavujete vy. Návratnosť investícií je veľmi rýchla, bežne činí 4 až 7 mesiacov.

„Prvá naša otvorená franšíza resp. internetový obchod, dosiahol za mesiac september reálny obrat 1 530 000 Kč (EUR 59 000),“ prezradzuje zástupca spoločnosti Kiwicode pán Dominik Paťha. „Návratnosť vložených investícií bola v tomto prípade neuveriteľný jeden mesiac od spustenia stránok e-shopu; vrátane príprav so stavbou e-shopu mal teda franšízant svoje financie späť za dva mesiace.“

Výhodou tohto typu vlastného internetového obchodu je vysoká miera slobody (podnikáte odkiaľkoľvek), nutná je chuť a záujem o tento druh podnikania, vlastný kapitál na začiatok, čo predstavuje jednorazový licenčný poplatok vo výške EUR 11 500 a následne mesačné franšízové poplatky 4 % z predaja. Franšízor za to ponúka odovzdanie know-how, marketingové a organizačné poradenstvo, produktové portfólio, manuál pre prevádzku e-shopu, vzhľad a funkcie e-shopu podľa predstáv franšízanta. Podľa Paťhy je však táto franšízová spolupráce ponúkaná na obmedzený počet licencií.


Populárne na fóre